Pelakon Polis Evo 2 (PE2), Raline Shah memuji kredibiliti dan keberkesanan lakonan Shaheizy Sam dan Zizan Razak dalam filem tersebut.

“Bagaimana tadi persembahannya? Kamu berdua memang hebat. Saya juga nangis lihat kalian,” ujarnya.

22 November? #pe2

A post shared by Raline Shah (@ralineshah) on

Raline berkata demikian menerusi satu video pendek yang dimuat naik di akaun Instagramnya pada Jumaat.

BACA: Sebelum Menonton, Ini 13 Karakter Berprofil Tinggi Yang Perlu Anda Tahu Dalam Polis Evo 2

Dalam pada itu, menerusi satu posting lain, Raline menyatakan rasa bertuah kerana dapat bekerjasama dengan dua pelakon hebat dari Malaysia.

“Wanita paling bertuah, filem aksi pertama saya adalah bersama dengan dua pelakon yang saya sangat hormati dan mereka banyak membantu serta mengajar saya.

“Kesungguhan dan dedikasi mereka terhadap kerja dan serta persediaan mereka untuk filem ini tidak dapat saya ungkapkan dengan kata-kata. Major Love. Saksikan sajalah! #PE2 #PolisEvo2,” tulisnya.

The luckiest girl to be in my first action movie with two actors I respect and have taught me so much about this craft. They pushed me (and literally kicked me) into doing my best. Nothing but love for @shaheizy_sam and @zizanrazak869 . I cannot explain in words how hard these two worked and prepared for this role. MAJOR LOVE ❤️Saksikan sajalah! #PE2 #PolisEvo2

A post shared by Raline Shah (@ralineshah) on

BACA: “Sayang Awak Tak Kecewakan Kami” – Syatilla Melvin Tergamam Lihat Lakonan Shaheizy Sam Dalam Polis Evo 2

Masih mengekalkan pelakon asal seperti Shaheizy Sam dan Zizan Razak, wajah-wajah baru dalam PE2 ini juga tidak kurang hebatnya.

Antaranya, Raline Shah, Hasnul Rahmat, Erra Fazira, Hairul Azreen, Soffi Jikan, dan Syafie Naswip.

Polis Evo 2 terbitan Astro Shaw, Surya Citra Media (SCM) dan produksi oleh BlackFlag ini bakal menemui penonton di pawagam seluruh negara mulai 22 November ini.

Foto: Instagram @ralineshah