Pelakon Liyana Jasmay memilih untuk menjualkan mainan kegemaran kedua-dua anaknya, Sofia Arissa dan Selena di platform urusniaga terbesar Malaysia, Mudah.my serendah RM50.

Apakah sebabnya hingga Liyana sanggup menjualkan barangan itu di Mudah.my?

"Ini mainan kegemaran mereka, sangat comel dan sesuai untuk bayi yang baru mula teething. Harap-harap mereka tidak tahu saya telah menjualnya," kata Liyana.

Selain itu, Liyana turut menjualkan dua pasang dres berwarna ungu dan hijau dengan harga cuma RM30 setiap satu.



Selain Liyana, juara Malaysian Idol pertama, Jaclyn Victor turut menjualkan empat helai dres kesayangannya bermula harga RM100 hingga RM500.

Keempat-empat dres itu pernah dipakai oleh Jaclyn untuk beberapa acara istimewa termasuk Konsert Live & Loud 2007 dan penggambaran muzik video Bertamu Di Kalbu.

Bagi yang terlepas menyaksikan episod ketiga My Mudah Stories minggu lalu, bekas Ratu Cantik, Deborah Henry telah menjualkan gelang tangan eksklusif jenama Lumiere berharga RM800 untuk disalurkan ke sekolah kanak-kanak pelarian, Fugee School.

Manakala, penyanyi baru Harris Baba pula menjualkan dua helai baju kemeja yang pernah dipakainya ketika membintangi drama Isteri Tuan Ihsan dengan harga RM50 sehelai.

Untuk mengetahui barangan menarik lain yang dijualkan oleh artis kesayangan anda di platform Mudah.my, saksikan My Mudah Stories setiap hari Ahad pukul 11.30 malam di saluran Astro Ria dan Ria HD. Mudah.my, Malaysia’s Largest Marketplace.


Teks oleh: Amri Hassan