Penyanyi-penyanyi popular tanah air bakal memeriahkan Konsert Gempak Gegar di Dataran Shah Bandar, Kuala Terengganu pada 15 April ini.

Antara penyanyi yang bakal memeriahkan konsert yang dianjurkan oleh THR Gegar itu adalah Azharina, Khai Bahar, Projector Band, Khalifah Band, Wany Hasrita, Azian Mazwan Sapuwan, Kumpulan Kristal, KT Buskers dan kumpilan Dikir Cita D'mas Unisza.

Selain itu, penyampai THR Gegar seperti Shah, Anna, Nasa, Suzana, Rezz, dan selebriti popular Sherry Ibrahim dan Ismail Izzani akan turut sama memeriahkannya.

Konsert Gempak Gegar ini merupakan sebuah konsert yang sangat dinantikan pendengar setia THR Gegar di kawasan Pantai Timur.

Stesen THR Gegar menyeru para pendengar setia meraka yang berada disekitar Pantai Timur turun beramai-ramai bagi meriahkan lagi Konsert Gempak Gegar yang ditaja oleh Deeja Cosmetic.

Orang ramai juga boleh menyaksikan konsert ini secara langsung di FB LIVE THR Gegar yang dipancarkan dari lokasi konsert di Dataran Shah Bandar,Kuala Terengganu pada 15 Aprilini bermula jam 8.45 malam.