“Alamak! Macam mana nak muatnaik semua gambar dan video ni kalau tak ada internet akses?!” – Mungkin itu antara keluhan setiap kali kita merancang untuk melancong keluar negara.

Bunyinya mungkin klisye, tetapi itulah hakikatnya…Zaman sekarang ni, sosial media itu seperti satu keperluan kepada kebanyakan daripada kita kan?

Sosial media, bukan sahaja digunakan untuk mengemaskini aktiviti terkini tetapi juga menjadi ‘storage’ untuk kita menyimpan semua kenangan kita – Instagram, contohnya.

Jadi untuk tujuan tersebut, internet akses perlu ngam! Selepas ini tidak perlu risau lagi kerana Digi akan memberikan liputan sepenuhnya dengan pas perantau Digi!

Lebih menarik lagi, hanya 1 SIM perlu digunakan kalau korang merancang untuk merantau merata dunia.

Dan…tidak perlu risau lagi jika anda menggunakan prepaid, kerana Pas Perantau Digi boleh digunakan dengan Digi Postpaid atau Digi Prepaid.

Caranya mudah…hanya melanggani atau pre-book pas perantauan dari serendah RM10 sehari dengan aplikasi MyDigi. Wow!

Okay, untuk pengguna Digi Prepaid anda boleh menggunakan pas perantauan tanpa mengaktifkan perantauan Digi – ‘Best’ kan?

Hanya perlu langgani Digi Prepaid dan pas perantauan yang diperlukan, dan mulakanlah pengembaraan merata dunia!

Untuk pengguna Digi Postpaid pula, hanya perlu aktifkan perantauan melalui aplikasi MyDigi dan terus melanggani pas yang diperlukan di aplikasi yang sama…

Untuk maklumat lanjut, sila layari digi.my/roaming