Pelakon Yana Samsudin mengakui kagum dengan sikap yang ditunjukkan oleh suaminya, Fadzil Zahari dalam hubungan berumah tangga.

Menerusi entri di Instagram (IG), Yana telah memuat naik foto bersama suaminya berserta ucapan ulang tahun kelahiran.

"Birthday boy! Alhamdulillah untuk semuanya. Terima kasih kerana menjaga I dan @aisymateen, serta menjaga hubungan baik dengan keluarga dan rakan I dengan sebaiknya.

"Kami doakan Allah membalas segala jasa you pada kami. Semoga Allah berikan kekuatan dalam apa jua segala dugaan yang diberikan. Selagi tak melanggar hukum syarak, im always by your side.

"Semoga Allah lancarkan urusan mu dunia akhirat. Semoga Allah makbulkan cita cita mu. Amin. Love You! @fadzilzahari. Ya mungkin ucapan ku ringkas kerana bahasa Cinta kita sama, bukan bahasa kata kata, bahasa hadiah, bahasa sentuhan dan bahasa kualiti masa, tapi bahasa cinta kita, bahasa perkhidmatan.

"Hopefuly bahasa cinta kita tetap sama sehingga akhir hayat. Cayang dia! Gambar takda filter, khas untuk kita meraikan usia kita yang semakin kurang ini," tulisnya.

Birthday boy!! . . Alhamdulillah untuk semuanya... Terima kasih kerana menjaga i dan @aisymateen , serta menjaga hubungan baik dengan keluarga dan rakan i dengan sebaiknya. . . Kami doakan Allah membalas segala jasa u pada kami... Semoga Allah berikan kekuatan dalam apa jua segala dugaan yang diberikan. Selagi tak melanggar hukum syarak, im always by your side. Semoga Allah lancarkan urusan mu dunia akhirat. Semoga Allah makbulkan cita cita mu. Amin. Love You! @fadzilzahari ❤️? . . Ya mungkin ucapan ku ringkas kerana bahasa Cinta kita sama... bukan bahasa kata kata, bahasa hadiah, bahasa sentuhan dan bahasa kualiti masa, tapi bahasa cinta kita, bahasa perkhidmatan... hopefuly bahasa cinta kita tetap sama sehingga akhir hayat. Cayang dia!! ? . . Gambar takda filter, khas untuk kita meraikan usia kita yang semakin kurang ini... ? . . #FadzilZahari @fadzilzahari @prokuyastudios @foodchannel.my #MyHero #EnKetuaRumah #MateenDanDadi

A post shared by Yana Samsudin (@yanasamsudin) on


Menerusi ruangan komen rata-rata peminat turut menyampaikan ucapan ulang tahun kelahiran Fadzil serta mendoakan kebahagiaan Yana dan suaminya.

"@harryizah: Happy Birthday suami Yana semoga sentiasa bahagia disamping isteri, anak dan bakal anak-anak. In Shaa Allah."

"@milahmail: Selamat hari jadi suami Kak Yong semoga panjang umur, murah rezeki dan sihat sentiasa."

"@riefqyroslan: Happy birthday Abang @fadzilzahari! Semoga dipanjangkan Umur dan di murah kan rezeki selalu! Dikurniakan kebahagian bersama keluarga tercinta."


Yana mendirikan rumah tangga dengan Fadzil Zahari pada 13 April 2015 dan mereka menerima kehadiran Mateen pada 21 Julai 2016.