Pasangan pengantin baru, Akim Ahmad dan Stacy Anam telah berangkat ke Bali, Indonesia bersempena dengan percutian kempen Cash is Oldskool yang dibawakan oleh Maybank baru-baru ini.

Menerusi kemaskini akaun Instagram Akim dan Stacy, mereka berkongsi detik indah bersama pengikut laman Instagram mereka ketika berada di kepualauan yang terkenal dengan panggilan Pulau Seribu Pura itu.

Menariknya, pihak Maybank juga mengaturkan untuk Akim dan Stacy ‘bersanding’ sekali lagi di sana. Rata-rata pengikut Instagram Stacy dan Akim meninggalkan komen-komen sweet dan mendoakan agar perkahwinan yang dibina kekal sehingga ke akhir hayat.

Jom kita layan koleksi video dan foto menarik sepanjang percutian mereka di Bali, ihsan daripada Instagram Akim, Stacy, pengurus Stacy, Halida serta kelab peminat mereka, Team SGS dan Kimcy Lovers:


Lovely birds ? . The sunset ? , the newlywed , the song ??? , the flower ? . Everythings perfect ???. Pandai @akimahmad beli dress untuk boss @stacyanam ? . Comei sangat boss pakai dress tue ?. Mcm sweet17 ? . #ThankYouMaybank #BaliTrip #CashIsOldSkool .

A video posted by Team Sangat Gila Stacy (SGS) (@teamsgs) on