Pelakon Emma Maembong menangis selepas melihat kejutan dilakukan kelab peminatnya sempena hari lahirnya yang ke-24.

Difahamkan majlis yang berlangsung pada malam Khamis itu diadakan tanpa pengetahuan Emma dan dirancang dengan teliti oleh kelab peminatnya, Emavengers.

Walaupun majlis itu diadakan lebih awal dari tarikh hari jadi sebenar iaitu 27 Mac, namun acara tersebut berlangsung dengan meriah dan dihadiri oleh rakan-rakan artis antaranya Eina Azman dan Firman AF2015.

Foto-foto menarik sekitar majlis berkenaan turut dikongsi oleh Emavengers menerusi akaun Instagram mereka.

Dengan menggunakan hashtag #emmamaembongbirthdaysurprise dan #emmaturns24 pelbagai momen manis telah dirakamkan oleh jurufoto profesional.

Dalam pada itu, Emma juga turut berkongsi video yang dimuatnaik oleh Emavengers dan berterima kasih terhadap peminatnya dengan kapsyen yang berbunyi:

“Im sooo bless ?? thank u all. #Repost @emavengers,” tulisnya.

Di sini Astro Gempak ingin berkongsi foto-foto menarik sekitar parti hari jadi Emma Maembong yang diambil menerusi Instagram @emavengers.




Im sooo bless ?? thank u all #Repost @emavengers ・・・ LIVE UPDATE Emma Maembong's 24th Birthday 27th March 2017 venue : @disenarspace decoration by : @kedaibungaaleeya balloon deco : @iloveballoon2u catering : @rosekatering candybuffet : @thecandyparadise photobooth : @thepondokphoto photographer : @blackshotphotographic videographer : @jebatharimau music : @pa_system_dj fountain choc : @pa_system_dj birthday cake 1 : @pahpastry birthday cake 2 :@advanceteleshop birthday cake 3 : @ruby_samsudin orange cake : @orange_chocolate_cake doorgift 1 : @afrinna_chocolate_supplier doorgift 2 : @dreamgift2u performance 1 : @firmanbasir performance 2 : @emavengers #emmamaembongbirthdaysurprise #emma24 #emmaturns24 #emmamaembong #emavengers #evfamily

A video posted by @emmamaembongbubble (@emma_maembong) on