Pelakon, Nora Danish memohon masyarakat tidak cepat membuat andaian berhubung dakwaan foto menampakkan refkelksi tubuh seorang wanita sedang berbogel yang dikatakan diambil menerusi ruangan Instagram Stories miliknya Disember lalu.

Menafikan foto tersebut miliknya, Nora akui kecewa dengan sikap segelintir masyarakat yang mudah mempercayai sesuatu isu tanpa usul periksa.

“Zaman sekarang banyak benda-benda mengarut berbanding yang betul jadi apa yang saya belajar selama dalam industri ini adalah jangan cepat melatah.

“Sebab tak semuanya betul, kita sendiri pun tahu the picture it’s not even clear. Nauzubillah… Saya pun takut kalua benda-benda seperti ini berlaku.

“Untuk saya, that’s not my picture dan jangan percaya dengan benda yang anda Nampak. Anda semua pun tak pasti sama ada benda itu betul atau tidak.

“Bukan terjadi pada saya sahaja tetapi begitu juga kepada rakan-rakan artis yang lain atau yang bukan selebriti pun.

“Yang penting jangan cepat melatah dan jangan cepat sangat percaya benda yang anda lihat terutamanya di media sosial,” jelasnya.

BACA: "Now What? Gambar Naked Pula..." - Nora Danish Luah Rasa Kecewa

Untuk berita hiburan yang padat dengan informasi, jangan lupa saksikan HLive! yang bersiaran pada setiap Isnin hingga Sabtu pada jam 8.30 malam di Astro Ria (104) dan Astro Ria HD (123).

Foto: Instagram @noradanish