HUAWEI sememangnya menjadi pendahulu dalam pasaran telefon pintar di dunia. Teknologi yang digunakan sering di hadapan daripada pesaing-pesaingnya.

Dilengkapi Kirin 980, HUAWEI Mate 20 Pro jauh meninggalkan pesaingnya dalam mobile AI. Master AI 2.0 secara automatik mengenal pasti pelbagai pemandangan dan objek, serta secara terus membetulkan tetapan untuk gambar yang sempurna.

HUAWEI Mate 20 Pro adalah telefon pintar pertama yang mempunyai ‘reverse wireless charging’. Apakah ‘reverse wireless charging’? Ciri istimewa ini membolehkan anda mengecaj bateri telefon hanya dengan melekapkan dengan telefon lain yang juga mempunyai ciri caj tanpa wayar. Pilihan yang mudah, kan!

Telefon pintar lain baru ada kelebihan lensa kamera ‘ultra-wide angle’? HUAWEI Mate 20 Pro sudah lama mempunyai ciri-ciri tersebut pada kameranya. Ini membolehkan anda mengambil gambar dengan sekumpulan keluarga dan rakan yang ramai. Tak perlu nak bersempit dan berapat-rapat untuk bergambar. Pilihan yang mudah, kan!

Ianya juga mengenalpasti 1,500 senario dalam 25 kategori. Ini bermakna anda tidak perlu menukar tetapan pada kamera untuk mendapatkan gambar seperti seorang jurugambar professional.

Video AI Editor pada kamera HUAWEI Mate 20 Pro juga mengenalpasti setiap wajah dan menjadikan video tersebut istimewa untuk setiap orang di dalamnya. Anda pasti bangga dengan kemampuan anda mengedit video dengan sempurna. Pilihan yang mudah, kan!

Perkara ini turut dijelaskan dengan teliti dalam ujian kamera oleh penguji telefon pintar terkemuka, DxOMark, yang meletakkan HUAWEI Mate 20 Pro sebagai telefon paling terbaik.

Jadi kenapa anda perlu menunggu sedangkan telefon pintar yang hebat ini sudah ada di pasaran dengan harga yang cukup berpatutan. Pilihan yang mudah, kan!

HUAWEI terus menerus menjadi peneraju dengan pelbagai kejayaan dalam trend AI. Nantikan pengumuman teknologi luar biasa HUAWEI yang akan umumkan pada 24 Februari, 2019. Adakah telefon pintar dengan 5G bakal dilancarkan? Nantikannya.

Jangan lupa pada masa yang sama untuk mendapatkan telefon pintar HUAWEI Mate 20 Pro yang pastinya mendahului lain-lain telefon pintar di pasaran sekarang. Tidak perlu fikir panjang kerana ianya pilihan yang mudah, kan!