Keindahan koleksi jam tangan dan perhiasan wanita daripada CALVIN KLEIN sememangnya sering menjadi pilihan.

Bukan sahaja direka indah, koleksi CALVIN KLEIN juga dihasilkan dengan penuh teliti untuk memastikan kualitinya sentiasa berada di tahap paling tinggi.

Kini ada tiga koleksi terbaharu CALVIN KLEIN untuk anda raikan bersama-sama orang yang tersayang.



CALVIN KLEIN even extension

Koleksi jam tangan unisex ini mendapat inspirasi daripada tekstur enigmatik keindahan alam semula jadi yang terbentang luas.

Menggabungkan bentuk yang ringkas dengan permukaan elemen berirama, jam tangan CALVIN KLEIN even dicipta dengan dial berwarna perak atau hitam dengan penutup stainless steel yang digilap atau merah jambu emas PVD.

Jam tangan ini juga boleh didapati dengan tali kulit hitam atau tali stainless steel atau mesh merah jambu emas PVD untuk sentuhan yang unik dan moden.



CALVIN KLEIN high noon

Koleksi jam tangan high noon merupakan gabungan kemodenan radikal dan kecanggihan yang tidak dimakan masa. Jam tangan ilham vintaj ini sangat menonjol dengan garis licin, kaca melengkung dan penutup berbentuk kerikil.

Koleksi CALVIN KLEIN high noon didatangkan dengan stainless steel atau gelang mesh hitam PVD, sepadan dengan dial hitam atau perak.

Pengenalan kepada jaringan mesh baru memberikan sentuhan keselesaan tambahan. Versi baru dengan dail biru kini boleh didapati dengan mesh stainless steel dan tali kulit hitam. Gaya krono menjamin ketepatan tertinggi untuk keanggunan malar hijau.



CALVIN KLEIN side

Bergaya dan bersahaja, set aksesori barang kemas ini menekankan kemodenan setiap wanita. Kehalusan penutup gelonsor merupakan tanda jenama CALVIN KLEIN yang mementingkan aliran keindahan semula jadi.

Boleh didapati dalam warna emas kuning PVD, emas merah jambu PVD atau stainless steel, dengan penutupan gelongsor berbentuk hati; dan stainless steel atau emas merah jambu PVD dengan penutupan gelongsor berbentuk sfera dengan batu Swarovski putih.

Keindahan elegan ini menggabungkan rantai dan gelang untuk sentuhan elegan dalam pakaian seharian.

Raikanlah kasih sayang anda dengan koleksi-koleksi terbaharu daripada jenama ternama CALVIN KLEIN ini. Kunjungi:

CALVIN KLEIN WATCHES & JEWELRY BOUTIQUE

1) Suria KLCC : Lot OS302, Level 3
2) 1 Utama Shopping Centre : F213C, 1st Floor
3) Sunway Pyramid Shopping Mall : Lot G1.129B, Ground Floor
4) Pavilion Shopping Mall : Lot.4.04.00, Level 4
5) Sunway Velocity Mall : Lot G52, Ground Floor
6) Genting Sky Avenue : Lot T2B-38, Level T2B
7) Aeon Bandara Melaka Shopping Centre : Lot G-27, Ground Floor
8) Setia City Mall : Lot UG-K01, Level UG
9) East Coast Mall : GF-61, Ground Floor
10) Gurney Plaza : Lot 170-01-12, Level 1
11) Aeon Tebrau City Shopping Centre, Johor : Lot G11, Ground Floor