Cef terkemuka Malaysia, Datuk Redzuawan Ismail atau Cef Wan akui sudah lali apabila sering dilabel sebagai ‘pondan’ sejak kecil.

Cef Wan berkata meskipun dihina sebegitu namun dia berbangga kerana telah mengharumkan nama negara.

“Sibuk di luar sana orang asyik nak mengaib kan saya yg mengata kan saya ni Pondan dan Bapok Tua! Dari zaman kanak 2 lagi saya dah lali dan masak dengan label ini. Sampai dah kawin, beranak pinak sehingga bercucu pun saya masih di Pondan kan!
So i have hired an instructor nak keras kan mana yang lembek hari ini!

“Lepas tu mana orang yg masih lagi tak puas hati dengan kepondanan saya ini boleh la kasi hantar bini atau adik mereka semua for me to kasi test satu round mau tengok Pondan ke tidak Chef Wan ini! Kau semua nak sangat mai aku kasi kan! Sejak bila depa nampak i main jubok bapak mereka pun?

“Sepondan saya ni pun saya juga yang mengharum kan nama negara sekian lamanya.
Berkorban untuk seisi keluarga dan masyarakat selama ini yang mana some of them yang menghina dan mengutuk saya pun tak mungkin melakukan apa yg saya sudah usaha kan selama hidup saya ini,” tulisnya.

Cef Wan berkongsi perkara tersebut di akaun Instagram (IG) miliknya.

Menurut bapa kepada pelakon Serina Redzuawan itu, mereka yang mengutuknya itu tidak sepatutnya mengaibkannya sebegitu.

“These people should be ashamed of themselves and pergi la suluh cermin masing2 pun yang ada hidup mereka cuma kais pagi makan pagi dan kais petang makan petang!
Rezeki mereka Allah sempit kan kerja hati mereka yg hitam suka mengaib dan melakukan penganiayaan dan kezaliman keatas manusia yang lain!


“Itu pun masa ada yang tak boleh melihat kesilapan masing2 yang di jatuhkan Allah kelembah penuh penghinaan. And they need to preach me?

“Please la kan CW is not those Rats from the gutters that loved to dwell on those garbarge pun!
They think by insulting me they will get the ugly side of me unfortunately they were dead wrong!
I can be still cool about it and even make fun of them balik all this disgusting idiots out there!
What say u?
katanya lagi.