Sehari selepas selamat berkahwin dengan tunangannya, Chelsey Frank, aktor Randy Pangalila memang belum memberi sebarang kenyataan resmi kepada pers.

Namun pria itu telah berkongsi rangkaian foto pada hari perkahwinannya dengan kata ringkas yang cukup semangat.

Pada unggahan foto yang diposting sekitar 10 jam lalu, bintang sinetron itu menulis pada caption yang berbunyi: “Fase baru dalam kehidupan kami”.

Foto itu menunjukkan Randy dan Chelsey berjalan berpegangan tangan sambil diberi restu tetamu yang hadir.



Kemudian, Randy juga memposting siri foto yang dimulai dengan foto mereka berkucupan setelah resmi menjadi suami dan istri.

Dia pun melahirkan rasa hatinya dengan mengatakan ia sebagai hari yang sempurna.

Di samping itu, Randy meluahkan apresiasinya buat kerabat yang dekat dengannya serta pihak penaja yang ikut menjayakan perkahwinannya pada Sabtu, (19/1/2019).

“Hari yang sempurna , Terima kasih untuk seluruh keluarga yang men support dari awal, hingga akhir, sahabat2 yang selalu menyediakan waktu untuk hari bahagia ini @gmaulidana @dana_never_mind @kelseybrown5425 and jeff you guys awesome, seluruh vendor2 yang sudah sangat baik me support saya dan istri saya @cfrank3030 , i will never forget all of your kindness,” tulisnya di akun Instagramnya yang terus dibanjiri ucapan tahniah.



Randy dan istri bule asal Kanada itu telah berkahwin di tepi pantai di Tanjung Benoa, Bali.

Instagram: Randy Pangalila, @maximilianjohn @tmfenty

Oleh: Maliah Surip