Aksi peserta Maharaja Lawak Mega 2018 (MLM 2018) terus mencuri tumpuan tapi kali ini bersama Achey Bocey dan Mamak Puteh menerusi program Adabi Flamitoz MLM 2018.

Dalam episod keempat kali ini menyaksikan kedua peserta MLM 2018 tersebut menyahut cabaran Parti Tisu.

Bersama pengacara Issey Fazlisham memberi araham pada Achey dan Mamak untuk mengeluarkan tisu satu persatu sebelum diumumkan sebagai pemenang.

Nak tahu siapa yang menang, penonton MLM 2018 boleh menyaksikan video ini di www.maharajalawakmega.com.my.



Bersama hashtag #MakanPastiSyok, snek berasaskan jagung keluaran Adabi Snack Food Sdn Bhd di bawah jenama Flamitoz sudah berada di pasaran bersama tiga jenis perasa iaitu Cheezt Blast (Keju), Chicky Boom (Ayam) dan BBQ Explosion (BBQ).

Apa yang syok, Snek Flamitoz ini juga dipanggang (tidak digoreng), tiada kolestrol, tiada ‘trans-fat’ malah mempunyai citarasa snek yang sempurna, sedap dan rangup dengan keunikan rupabentuk ‘zigzag’ membolehkan ianya dinikmati oleh semua lapisan penggemar snek pada bila-bila masa di mana jua.

Snek Flamitoz adalah produk Halal, keluaran Bumiputera dengan jangka hayat selama 12 bulan yang boleh dibeli di pasaraya, kedai runcit dan juga di rangkaian stesen minyak seluruh negara pada harga yang berpatutan.

Jangan lupa menonton MLM 2018 setiap Jumaat jam 9 malam menerusi Astro Warna (saluran 132), Warna HD (saluran 124), Astro GO dan On Demand.

Teks oleh: Elrafaei Sapi