Penyanyi dan juara program Gegar Vaganza musim keempat (GV4), Aishah mengatakan dia telah banyak mengikuti semula (follow back) pengikutnya di Instagram ketika mula-mula mendaftar akaun di laman sosial terbabit.

Menurut Aishah, pada mulanya dia tidak faham tentang sistem dan cara penggunaan laman sosial itu dan menyangka dia harus menekan butang 'follow back' untuk mengesahkan permintaan dari pengikutnya.

"Ketika mula-mula guna Instagram dahulu, saya memang kurang faham dengan cara penggunaannya, saya selalu mengikuti semula pengikut saya.

"Patutlah banyak gambar orang yang saya tak kenal muncul di timeline, rupa-rupanya saya dah 'follow back' ramai orang tanpa mengenali mereka.

"Lama kelamaan setelah diajar oleh anak saya, barulah saya faham yang saya tak perlu menekan butang 'follow back' itu," kata Aishah tertawa.

Aishah berkata demikian ketika ditemui di Majlis Pelancaran Lagu dan Muzik Video Rasmi terbarunya yang berjudul Malar bertempat di Red Box Karaoke, The Gardens pada petang Rabu.

Single ini mengisahkan tentang perjalanan kehidupannya yang diharungi bersama suami, anak-anak dan peminat, ia boleh didapati di semua platform digital muzik seperti itunes, Joox, Spotify dan Deezer.