Zaman berubah. Masa seolah bergerak pantas. Kadangkala seperti tidak cukup masa. Bekerja, bermain. Dan hari kembali berulang. Kerana itulah Samsung menghasilkan Galaxy Note9. Dicipta untuk melengkapi gaya hidup yang semakin pantas.

Galaxy Note9 membantu kerjaya seharian. Kapasiti bateri 4000mAh dengan sekali mengecas bertahan sepanjang hari. Tidak perlu bersusah payah untuk mengecas telefon ketika sedang sibuk bekerja.



Ruang penyimpanan yang besar memudahkan kerja. Simpan data, salin tugasan dan buat perbentangan. Pilih sahaja 128GB atau 512GB. Tidak cukup? Boleh tambah sehingga 512GB lagi dengan kad MicroSD.

Istimewanya Galaxy Note9 adalah S Pen baharu dengan eknologi bluetooth. Tekan butang untuk mengawal kamera, membuat pembentangan dan membuka aplikasi tanpa memegang kamera. Senangnya kerja!



Malah, terima kasih kepada hujung S Pen yang tirus dan 4096 tahap tekanan, melukis, menulis nota atau menghantar mesej dengan S Pen adalah seperti menulis di atas kertas menggunakan pen biasa. Jimat kertas, selamatkan alam sekitar!

Waktu siang habis, tiba pula waktu malam. Masa untuk bersama keluarga, teman-teman, atau sendirian. Melepak, bermain serta merehatkan minda.



Kepada yang gemarkan online game, ini rahsia paling bagus! Galaxy Note9 juga adalah telefon untuk gamers. Pelaras prestasi AI menjadikan permainan anda lancar dan tidak tersekat-sekat.



Canggihnya, ada sistem penyejuk water-carbon untuk pastikan tidak berlaku kepanasan berlebihan walaupun permainan ambil masa yang lama.



Dan yang suka berswafoto, yakinlah tidak akan ada gambar yang tidak cantik! Galaxy Note9 mengecam objek yang ingin diambil, melaraskan warna, perbezaan, exposure dan sebagainya.



Kesimpulannya, Samsung Galaxy Note9 sememangnya untuk kegunaan setiap masa dan setiap perkara, bekerja atau bermain, tak kira siang ataupun malam.



Jadi tunggu apa lagi? Samsung Galaxy Note9 sememangnya telefon pintar yang diperlukan. Layari https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-note9/

Pengguna boleh memilih Samsung Galaxy Note9 (128GB atau 512GB) untuk menikmati rebat segera RM400. Untuk maklumat lanjut, sila layari Note9 Rebate atau

Dapatkan Samsung Galaxy Note9 512GB Lavender Purple untuk peluang memiliki 512GB kad Micro SD dengan percuma. Untuk maklumat lanjut, sila layari Note9 Lavender