Mungkin tidak ramai yang mengenali beliau, tapi Hairul Ejay antara juru solek atau makeup artist yang tidak asing di kalangan para pelakon.

Kini sudah lapan bulan beliau terlantar sakit di hospital akibat penyakit Tibi dan ketumbuhan di kepala. Tanpa sumber kewangan kerana tidak bekerja, agar sukar untuk beliau menjelaskan pelbagai bil.

"Assalammualaikum sahabat2 seperjuangan.. (Rakan artis yg kenal ejay) Pada sesiapa yg mengenali Ejay Makeup Artis (Hairul Ejay) sudah 8bulan sakit.. beliau di saspek kan menghidapi penyakit TIBI.. untuk pulih..beliau memerlukan masa untuk pulih seperti sediakala.. Sekarang beliau tidak mempunyai sumber income.. jadi sebagai pejuang industri marilah kita sama2 bersedekah kepada ejay.. memandangkan dah sebulan sakit..ejay tiada punca pendapatan.. Diharap sahabat2 kita dalam ni semua sudi membantu seikhlas hati.. Tak kisah sikit ke banyak.. mungkin ni masa dia.. masa kita x tau lagi.. Allah akn pelihara rezeki kita selagi kita ikhlas membantu org2 yg memerlukan.. Sesiapa yg nak bantu boleh bank in terus ke akaun bank beliau.. Salam sayang..walau rm1 seorg.. Allah bg syurga ?????????????? *Nama : Mohd Hairul Nizam Bin Amaran* *No Akaun Maybank : 1640 5228 7260* ????????? ‏‎اللَّهُمَّ رَبَّ النَّاسِ أَذْهِبِ الْبَأْسَ وَاشْفِهُ وأَنْتَ الشَّافِي لاَ شِفَآءَ إِلاَّ شِفَاؤُكَ شِفَاءً لاَ يُغَادِرُ سَقَمًا “Ya Allah, Rabb manusia, hilangkanlah kesusahan dan berilah dia kesembuhan Amiiin" •

A post shared by Sharifah Sakinah Al-Khaired (@sharifah_sakinah) on


Mungkin kita tidak mengenali beliau, tetapi jika ada rezeki anda boleh membuat sumbangan seberapa yang mampu untuk membantu beliau.

"MOHON BANTU" ?? • belum pernah ada yg jatuh miskin, dengan hanya kerana memberi. اِ نْ شَآ ءَ اللّهُ • RepostBy @sheilahassan: "Assalammualaikum sahabat2 seperjuangan.. (Rakan artis yg kenal ejay) Pada sesiapa yg mengenali Ejay Makeup Artis (Hairul Ejay) sudah sebulan sakit...beliau sekarang sedang terlantar dihospital ampang.. beliau di saspek kan menghidapi penyakit TIBI.. untuk pulih..beliau memerlukan 6 bulan masa untuk pulih seperti sediakala.. Sekarang beliau tidak mempunyai sumber income.. jadi sebagai pejuang industri marilah kita sama2 bersedekah kepada ejay.. memandangkan dah sebulan sakit..ejay tiada punca pendapatan.. Diharap sahabat2 kita dalam ni semua sudi membantu seikhlas hati.. Tak kisah sikit ke banyak.. mungkin ni masa dia.. masa kita x tau lagi.. Allah akn pelihara rezeki kita selagi kita ikhlas membantu org2 yg memerlukan.. Sesiapa yg nak bantu boleh bank in terus ke akaun bank beliau.. Salam sayang..walau rm1 seorg.. Allah bg syurga ?????????????? *Nama : Mohd Hairul Nizam Bin Amaran* *No Akaun Maybank : 1640 5228 7260* ????????? ‏‎اللَّهُمَّ رَبَّ النَّاسِ أَذْهِبِ الْبَأْسَ وَاشْفِهُ وأَنْتَ الشَّافِي لاَ شِفَآءَ إِلاَّ شِفَاؤُكَ شِفَاءً لاَ يُغَادِرُ سَقَمًا “Ya Allah, Rabb manusia, hilangkanlah kesusahan dan berilah dia kesembuhan Amiiin" • آمِّينَ

A post shared by sherry_alhadad (@sherry_alhadad) on


Anda boleh membantu dengan menyumbang kepada akaun beliau, Mohd Hairul Nizam bin Amaran, nombor akaun bank Maybank 164052287260.