Pelakon Zulin Aziz mengakui ada hikmah disebalik apa yang terjadi kepada dirinya sebelum ini.
Menerusi entri di Instagram (IG), Zulin menjelaskan dia
bersyukur apabila single terbaharunya, Dan Ketika Itu mendapat sambutan daripada orang ramai.

"Ya Allah sebaknya saya, terharunya rasa bila apa yang saya cuba sampaikan sampai sekat hati anda dan turut merasai apa yang saya rasa.

"Allahuakhbar Allah maha besar, Allah tahu niat saya, Allah tahu apa tujuan saya. Terima kasih semua atas doa-doa kalian.

"Allah mendengar doa saya,kerana saya mohon temukan dengan jodoh maka dia jauhkan saya dari lelaki itu. Allah melindungi saya. Saya yakin itu.

Ya Allah sebaknya saya,terharunya rasa bila apa yg saya cuba sampaikan sampai kat hati anda dan turut merasai apa yg saya rasa. Allahuakhbar Allah maha besar Allah tahu niat saya,Allah tahu apa tujuan saya.Terima kasih semua atas doa2 kalian. Allah mendengar doa saya,kerana saya mohon temukan dengan jodoh maka dia jauhkan saya dari lelaki itu. Allah melindungi saya.Saya yakin itu. Harini saya nampak betapa mulianya rakyat Malaysia,walau xkenal saya secara peribadi tetapi bersama2 saya merasakannya. lagu ini juga cara saya berdakwah secara halus.kita hanya merancang namun Allah sebaik2 perancang,yg terbaik hanyalah dariMu ya Allah ya tuhanku. #danketikaitu

A post shared by Zulin Aziz (@zulinaziz) on


"Harini saya nampak betapa mulianya rakyat Malaysia, walau pun tak kenal saya secara peribadi tetapi bersama-sama saya merasakannya.

"Lagu ini juga cara saya berdakwah secara halus. Kita hanya merancang namun Allah sebaik-baik perancang yang terbaik hanyalah dariMu ya Allah ya tuhanku," tulisnya.

Rata-rata mengakui suka dengan single terbaharu Zulin dan mereka mendoakan agar dia akan mendapat jodoh yang lebih baik selepas ini.