Pelakon Datin Paduka Eina Azman berkongsi sebuah video ketika memasak dan menceritakan tentang sikapnya ketika berada di dapur.

Perkongsian itu dibuat menerusi sebuah entri di akaun Instagram miliknya.

Menurut Eina, dia lebih suka melakukan banyak perkara bersendirian kerana tidak selesa jika terlalu ramai orang di dapur.

"Apabila di dapur, saya lah tukang masak, tukang potong bahan, tukang kacau, merakam dan hampir semua saya buat sendiri.

"Saya tak suka ramai-ramai di dapur, selalunya pembantu rumah hanya siang lauk dan kemas dapur sahaja," tulisnya sebagai kapsyen.

Di ruangan komen, rata-rata pengikut Eina telah memberikan komen positif dan memuji kebolehan memasak yang dimilikinya.

BTS bila d dalam dapur... Untuk men jawab segala persoalan.... well yes saya lah tukang masak, tukang potong bahan2, tukang kacau, tukang record n basically semua nya saya yang buat??? Sebab saya tak suka ramai2 tlg kat dapur. Serabut? so all my helpers hanya selalu siang ikan n ayam n kemas dapur je??? #sorryguys #pakaispecmacamNEKNEK??

A post shared by Eina Azman (@eina_azman) on


Mulai aktif di industri hiburan tempatan sejak tahun 2008, Eina berjaya mengekalkan popularitinya sehingga kini menerusi lakonan serta penampilan di platform media sosial yang diikuti ramai.