Yang Dipertuan Besar Negeri Sembilan, Tuanku Muhriz Ibni Almarhum Tuanku Munawir telah berkenan berangkat hadir ke tayangan istimewa filem PASKAL The Movie yang diadakan pada malam tadi.

Turut berangkat ialah Tunku Ampuan Besar Negeri Sembilan Tuanku Aishah Rohani Almarhum Tengku Besar Mahmud dan putera baginda Tunku Datuk Seri Zain Al-'Abidin.

Berita ini dikongsikan di laman Instagram rasmi PASKAL The Movie, @paskal_themovie.

A meaningful night ended with the special screening of #PASKALTheMovie with Tuanku Muhriz ibni Almarhum Tuanku Munawir, Yang di-Pertuan Besar of Negeri Sembilan & Tuanku Aishah Rohani. Truly appreciate the support from all of you ? . #PASKALTheMovie #SentiasaYangTerbaik #SayangiMalaysiaKu #atfproduction

A post shared by PASKAL The Movie (@paskal_themovie) on


Turut hadir bersama ke majlis tayangan tersebut adalah pengarah filem PASKAL The Movie, Adrian Teh dan barisan pelakon seperti Hairul Azreen, Taufiq Hanafi dan Jasmine Suraya Chin.

Filem PASKAL The Movie yang telah meraih kutipan sebanyak RM16 juta dalam 10 hari tayangan ini diterbitkan oleh Asian Tropical Films, GSC, Multimedia Entertainment, Granatum Ventures dan Astro Shaw.

PASKAL The Movie berkisarkan mengenai kisah kejayaan anggota elit Pasukan Khas Laut (PASKAL), Tentera Laut Diraja Malaysia dalam Misi Pengaman PBB di Angola pada 1998 dan misi merampas kapal dagang daripada lanun Somalia di Teluk Aden pada 2011.

Selain Hairul, Taufiq dan Jasmine, filem yang diinspirasikan dari kisah benar ini dibintangi oleh Ammar Alfian, Hafizul Kamal, Gambit Saifullah, Theeban G, Henley Hii dan ramai lagi.

Jom, dapatkan tiket anda sekarang dan sama-sama saksikan pertempuran PASKAL The Movie di medan pawagam!