Menerusi entri di Instagram, selebriti dan bekas peserta Super Spontan Xtravaganza, Siti Elizad mendedahkan dirinya kini berada di hospital dan sedia untuk menjalani pembedahan untuk membuang ketumbuhan cyst yang berukuran 8 sentimeter.

Menurut Elizad, dia gementar untuk menjalani pembedahan itu dan pada masa yang sama, aktres itu memohon doa netizen.

"Tibalah hari yang ditunggu-tunggu, 'nervous' rasa macm nak lari dari hospital, saya minta anda semua doakan supaya semuanya dipermudahkan dan selamat.

"Saya akan menjalani pembedahan cyst yang berukuran 8 sentimeter dan akan bercuti bulan ini, maaf untuk semua produksi, insya-Allah saya akan kembali beraksi pada bulan Oktober nanti," tulisnya.

Salam semua kesayangan2 saya . Tibalah harinya , hari yg ditunggu2 & neves rasa mcm nak lari hospital . ? Nak minta korang DOAKAN saya semuanya dipermudahkan dan selamat ya . Saya akan menjalani pembedahan Cyst , 8cm . Dan akan “ bercuti “ bulan ini . Tiada hadiah yg paling istimewa & hebat dr korang semua , selain DOA utk saya . Anyway , terima kasih byk buat teman2 rapat yg fully support saya yg bagi bunga , buah , coklat , kad & etc . Apa pun dapat DOA dr korang dah cukup terbaik buat saya , akan saya ingat sampai bila2 . ❤️ . . P/s : Maaf utk mana2 shooting & production . Inshaallah saya akan kembali beraksi bulan 10 nanti . Doakan ya ! Love - Elizad Sharifuddin @elizad_team . Maaf mana2 yg x sempat jwp wassap / call . ?? - Apa2 hubungi Cik Noor atau Admin @elizad_team .

A post shared by ELIZAD SHARIFUDDIN (@elizadsharifuddin) on


Selebriti ini turut mengucapkan terima kasih kepada rakan-rakan rapat yang sentiasa memberikan sokongan terhadap dirinya.

Elizad mulai aktif di dunia hiburan pada tahun 1994 dan masih berjaya mengekalkan popularitinya sehingga kini.