Ramai gadis di luar sana yang menyertai Pencarian Flavettes Glowing Star yang bermula pada 25 Jun lalu. Mendapat respon yang sangat baik, semua gadis mempunyai keunikan dan keyakinan tersendiri!

Objektif pencarian ini ialah untuk menyerlahkan keyakinan dan potensi diri yang ada dalam diri anda kerana kecantikan bukan terlihat sekadar diluaran sahaja! Aspirasi kejelitaan semula jadi menyerlah menerusi karisma, sifat yakin diri, tubuh badan yang sihat serta penampilan yang berseri.

Mengandungi Vitamin C dengan tambahan Glutathione dan Vitamin E iaitu agen antioksidan yang sangat berkesan, Flavettes Effervescent Glow menyerlahkan lagi kecantikan semula jadi anda.

Flavettes Effervescent Glow sangat bagus untuk menentang tindakan radikal bebas. Pada masa yang sama, Flavettes Effervescent Glow membaiki sel-sel kulit serta mencerahkan kulit dari dalam.

Anda boleh menikmati khasiat Flavettes Effervescent Glow pada bila-bila masa serta di mana sahaja anda berada. Caranya sangat mudah, larutkan Flavettes Effervescent Glow ke dalam segelas air pada suhu bilik.

Kecantikan dalaman akan terserlah secara semula jadi selepas Flavettes Effervescent Glow diamalkan secara konsisten.

Namun begitu, siapa antara gadis pilihan anda untuk merangkul gelaran juara Pencarian Flavettes Glowing Star?

Menerima ratusan penyertaan, berikut merupakan calon bertuah yang berjaya menempatkan diri sebagai 20 finalis bagi Flavettes Glowing Star!

1. Norfaradilla Halim


2. Fazreena Aziz


3. Nurin Jazlina Mohd Azmi


4. Che Norashikin Ahmad Azmi


5. Nur Adlina Abu Bakar


6. Asfika Mohamad


7. Noor Izwani Mohd Salim


8. Nurul Raidah Md Razali


9. Siti Nurakidah Mohd Hanafi


10. Norfaizah Daud


11. Noor Fatin Noordin


12. Nur Lubna Talib


13. Nurul Ayuni Asyiqin Haris


14. Sakinah Ismail


15. Nurzuhaili Zulkifli


16. Siti Aishah Abdul Aziz


17. Damia Ahmad Shuhaimi


18. Syarifah Nor Aida Syed Omar


19. Kikoline Tawas


20. Nurul Afiqah Abd Talib


Semuanya mempunyai kelebihan tersendiri! Masing-masing mempunyai keyakinan diri, keunikan serta kejelitaan dalam dan luaran dalam menyerlahkan kecantikan mereka.

Tugas anda untuk menentukan gadis manakah yang bakal merangkul gelaran Gadis Flavettes Glowing Star!

Menerusi proses pengundian yang berlangsung pada 13 sehingga 24 Ogos ini, lima finalis bertuah akan dipilih berdasarkan jumlah undian tertinggi.

Nasib mereka di tangan anda! Apa tunggu lagi, mari jalankan tugas anda untuk memilih Gadis Flavettes Glowing Star di http://www.gempak.com/flavettesglowingstar