Perasan atau tidak, gaya pengasuh anak aktres cantik Rozita Che Wan antara yang mencuri tumpuan ketika Rumah Terbuka Aidilfitri Astro Warna.

Mana tidaknya, pengasuh Aaisyah itu menyarung persalinan berwarna merah sedondon dengan keluarga itu yang kebetulannya sama dengan pelakon Bella Dally.

Malah, Che Ta sendiri menerusi Instagramnya memberitahu pembantu rumahnya memakai baju yang sama dengan seorang pelakon.

"Yang kanan tu lah pengasuh Aaisyah, Kak As... Tersama pula baju dengan artis semalam masa open house Astro Warna," tulis Che Ta memperkenalkan wanita tersebut.

Yang kanan tu lah pengasuh aaisyah , kak As .. tersama pulak baju dgn artis smlm masa open house #astrowarna ?‍♀️ . . . aidilfitri2018 #zsrcwfamily #rcwfamily #cheta #rcw #rozitachewan #syawal #2018 #july #openhouse ME in @rizmanruzaini . ? @sheila_mohamad . ? @azmwhb

A post shared by Rozita Che Wan (@rozitachewan1) on


Malah, wanita itu juga menjinjit seutas beg tangan berjenama mewah, Chanel.

Manakala, Bella Dally menyambut baik sokongan pengguna jenama pakaian yang diwakilinya, Ariani RTW.

"Saya Bella Dally sebagai duta Ariani, bangga melihat pelbagai pringkat umur, bangsa dan kelas wanita memakai baju kurung yang cantik, mampu milik dan berkualiti tinggi dari @arianirtw," tulis Bella bersama sekeping foto OOTD baju yang sama.

Saya Bella Dally sebagai duta Ariani, bangga melihat pelbagai pringkat umur, bangsa dan kelas wanita memakai baju kurung yang cantik, mampu milik dan berkualiti tinggi dari @arianirtw ??♥️?

A post shared by Bella Dally (@belladally) on


Teks oleh: Amri Hassan
Foto: @rozitachewan1, @belladally