Selebriti seperti Lisdawati, Maria Tunku Sabri, Cef Fikree Aznan dan Balkisyh Semundur Khan memeriahkan program Mytown Night Ride @ Kuala Lumpur.

Program yang diadakan pada bulan lalu itu memberikan pengalaman manis kepada selebriti dan pihak media yang turut serta menikmati keindahan waktu malam bandaraya Kuala Lumpur.

Dianjurkan oleh Pusat Pelancongan Malaysia (MaTiC), selebriti, pihak media serta kakitangan MaTiC menyertai kayuhan waktu malam tersebut.


Istimewanya program ini, peserta disediakan basikal oren yang didatangkan khas daripada Holland yang diuruskan oleh operator pelancongan Mike Bike yang beroperasi di bangunan MaTic.

Bermula di bangunan MaTiC, peserta akan mengembara menaiki basikal ke Jalan Sultan Ismail, Medan Tuanku (Loke House), Jalan Tuanku Abdul Rahman, Dataran Merdeka, Selangor Club, KL Eco Forest, Jalan Raja Chulan, Jalan P. Ramlee dan kembali ke Jalan Ampang (MaTic).

Mytown Night Ride @ Kuala Lumpur bertujuan untuk mempromosikan produk pelancongan berbasikal waktu malam menikmati pemandangan lampu2 dan produk pelancongan sekitar Kuala Lumpur.