Pelakon jelita, Bella Dally mahu lebih menyerlah dalam bidang lakonan tanpa perlu dibayangi suaminya, aktor Nazim Othman.

"Saya akui lebih ramai peminat yang mengenali saya sebagai isteri kepada Nazim. Sejujurnya, saya tidak terkesan dengan perkara itu, semuanya okay sahaja.

"Tetapi, saya turut menyimpan impian untuk maju melangkah dalam bidang lakonan. Saya mahu dikenali dengan nama sendiri.

"Terkini, saya sudah bersiap sedia untuk tampil dengan lebih segar dan mengatur perancangan serius dalam bidang ini. Semenjak awal Januari lalu, saya mendapat bimbingan daripada pengurus, Aina Liza Atan yang cukup berpengalaman.

"Alhamdulillah, semuanya dipermudahkan dan saya berharap semuanya akan berhasil. Saya tak akan berhenti berusaha untuk dikenali dengan bakat yang saya pertaruhkan," kata Bella ketika ditemui di acara pertunjukan fesyen Ariani Luminious Lebaran 2018 di KLCC baru-baru ini.

Menerusi acara tersebut, pelakon drama bersiri Cinta 11 Syarat ini gembira dan meluahkan rasa syukur kerana bergelar duta jenama Ariani untuk tahun keempat.

"Alhamdulillah, saya selesa bekerjasama dengan mereka. Saya bersyukur atas rezeki ini dan saya juga tidak segan untuk mempromosikan jenama ini kerana kualiti produk yang sangat baik dan dijual dengan harga berpatutan," katanya lagi.

Teks oleh: Kamaruddin Razal
Foto: Instagram Bella & Ariani

Alhamdulillah this is my fourth year being the ambassador of @galeriariani and @arianirtw! Thank you Datin @farahphilip and Datuk Faroz! It’s been an amazing journey ✨ You can already start your Raya shopping for tudung and baju kurung at all Ariani outlets. Sharing with you the BTS of yesterday’s fashion show. Link in bio ?? (awesome vid by @harizayiz) #arianiluminouslebaran2018

A post shared by Bella Dally (@belladally) on

Had so much fun dancing to Shava Shava with @mfmirafilzah and @aydajebat for #arianiluminouslebaran2018 Fashion show today! If you weren’t there or missed it, you can watch it on my Instagram Live

A post shared by Bella Dally (@belladally) on