Pernah menghadapi masalah atau diskriminasi di tempat kerja oleh kaum lelaki hanya kerana anda seorang wanita?

Rasa yang kurang menyenangkan ini sering dihadapi oleh kaum perempuan yang bekerja dalam bidang yang dimonopoli oleh lelaki.

Situasi tersebut dihadapi oleh watak Jo yang dimainkan oleh aktres cantik Hannah Delisha dalam drama bersiri 3 Gadis Manis musim kedua.

Menjadi satu-satunya engineer wanita di pejabatnya merupakan cabaran terbesar Jo. Walaupun pangkatnya besar, dia terpaksa tempuhi prejudis hanya kerana jantinanya.

Walaupun sifat luaran Jo agak keras, tetapi hatinya amat lembut. Jo terkesan dengan diskriminasi yang dialami tetapi diberi dorongan oleh rakan serumahnya, Nina (Yaya Zahir) dan Mar (Dee Alhadi).

Menggunakan produk NIVEA Cherry Blossom & Jojoba Oil in Lotion, Jo dapat mengatasi masalah yang dihadapi dan meningkatkan rasa keyakinan diri dalam menangkis diskriminasi di tempat kerja.

Diarahkan oleh Junad M.Nor dan dibantu oleh Nadirah Zakariya, 3 Gadis Manis musim kedua yang diharumkan oleh NIVEA akan bersiaran sebanyak tujuh episod menerusi platform digital di www.3gadismanis.com.my dan aplikasi Gempak bermula 9 April ini.

Jangan lupa saksikan 3 Gadis Manis musim 2, awesome like cherry blossom!

Teks oleh: Kamaruddin Razal