Demam Piala Dunia 2018 kini semakin kian dirasai apabila acara yang diadakan empat tahun sekali akan tiba pada bulan Jun nanti.

Sebanyak 32 pasukan telah mengesahkan tiket ke temasya bola sepak terbesar dunia itu dan sudah pasti ia merupakan impian setiap pemain bola sepak professional untuk berada di pentas dunia mewakili negara mereka.

Pastinya impian setiap orang ingin menyaksikan acara berprestij itu secara lansung di stadium dan melihat sendiri pemain kegemaran korang bermain bola.

Perkara itu pastinya tidak mustahil akan menjadi kenyataan apabila anda berpeluang untuk memenangi tiket ke Rusia dengan menyertai pertandingan ‘FIFANtastic’ bermula 7 April hingga 6 Mei 2018.



Caranya sungguh mudah:

Langkah 1 : Snap gambar dengan ada unsur vivo, V9 dan FIFA

Langkah 2 : Post gambar korang di ruangan komen post ni (https://goo.gl/wjeXJB) dengan hashtag #vivoxFIFA2018 #2018FIFAWorldCupRussia #OfficialSmartphoneSponsor #V9 #FIFANtastic

Langkah 3 : Lepas tu terus kongsikan post tu ( https://goo.gl/wjeXJB) kat FB korang dan pastikan post tu di set untuk umum! Jangan lupa Hashtag #vivoxFIFA2018 #2018FIFAWorldCupRussia #OfficialSmartphoneSponsor #V9 #FIFANtastic

Pemenang yang dipilih akan memenangi tiket ke Rusia bersama pelakon Janna Nick yang merupakan duta kepada jenama Vivo.

Sementara itu anda juga boleh sertai pertandingan 'Rah Rah Russia: Esports Tournament' dan menangi hadiah utama bernilai RM5000 dan tiket penerbangan ke Rusia untuk dua orang.


Untuk maklumat lanjut mengenai 'Rah Rah Russia: EsportsTournament' jangan lupa untuk melayari laman web di www.RRRussia.com.my dan www.vivo.com.my.