Anugerah MeleTOP Era (AME2018) menyaksikan ribuan bintang tanah air tampil memperagakan busana serba indah malam tadi.

Bertemakan Black Tie Creative, masing-masing mencuri lensa peminat dan jurufoto dengan gaya tersendiri.

Gambar lebih lit apabila diambil menggunakan telefon pintar model terbaharu Huawei P20 Series yang memberikan efek terbaik dengan tiga kamera belakang 40 megapiksel.

Berikut merupakan gaya terbaik selebriti di karpet merah AME2018 yang diambil menggunakan telefon pintar dengan kamera terbaik, Huawei P20 Series! Pakar Fotografi Yang Mengizinkan Anda See More!

1) Nabila Huda

Tampil dengan gaya paling lit mengenakan kemeja putih oversized dipadankan dengan jaket kulit faux, penampilan daring pelakon filem Munafik itu mencuri perhatian dengan pantyhose renda hitam dan stiletto merah.



2) Nabila Razali

Si Pematah Hati yang tampil mengenakan sut pants putih berenda hitam rekaan Ezuwan Ismail menjadi buah mulut di karpet merah dan media sosial. Wow!



3) Sufian Suhaimi

Menepati Penyanyi yang viral dengan lagu Di Mata Mu tampil dengan sut navy blue separa jacquard berkotak dan diserlahkan dengan bow tie berjalur.



4) Alif Satar

Alif tampil dengan tuksedo merah bercorak dan lapel merah hati polos senada dengan bow tie. Melengkapi gaya, artis serba boleh itu mengenakan vest nude bercorak bunga dan seluar merah kelabu berjalur.



5) Uqasha Senrose

Dres biru overlap berbelah depan yang digayakan Uqasha juga mencuri perhatian. Biarpun gaya layering jaket sedikit terkebelakang, stailing pelakon cantik itu masih memikat hati.



6) Maya Karin

Gaun ballroom strapless yang digayakan untuk AME2018 memang show stopper!



7) Syatilla Melvin & Syeriv Samheizy

Syatilla tampil ringkas dengan bolero chechered coklat dan skirt fringe bertingkat hitam. Melengkapi penampilannya, turban hitam dan anting-anting labuh perak.



8) Jasper AF

Bintang realiti ini mengenakan kemeja putih polos dan skirt kulit faux hitam panjang. Bow tie hitam yang hanya disangkut ke bahu menyerlahkan gaya bersahaja Jasper.



9) Sharifah Sakinah

Calon Top 5 Artis Lawak MeleTOP ini mengenakan sut hitam rekaan Afiq M. Ranggi dan penuh gaya sesuai dengan personalitinya.



10) Tya Arifin

Polish! Potongan dres hitam berenda memberikan ilusi langsing ibu kepada pemenang Si Cilik MeleTOP, Arif Jiwa Asyraf malam tadi. Elemen peek-a-boo pada bahagian belakang dres itu memberikan kelainan busana itu.



Selain itu, kami himpunkan juga gaya-gaya selebriti lain sepanjang karpet merah AME2018 malam tadi.












Teks oleh: Amri Hassan
Foto: Diambil menggunakan Huawei P20 Series