Pelakon kontroversi yang juga usahawan produk wanita, Zarina Anjoulie berdepan pelbagai kerenah pelanggan termasuk yang mengajaknya '1 night stand'.

Zarina menerusi sebuah entri di laman Instagram (IG)nya, menyelar sesetengah pelanggan lelaki yang bersikap kurang sopan menghantar mesej secara personal dan mengajaknya melakukan perkara tidak senonoh.

Mungkin kerana sudah tidak tahan dengan sikap lelaki mata keranjang, Zarina memberi amaran kepada mereka, terutama yang sudah berkahwin.

Bukan itu sahaja, Zarina juga ‘bersumpah’ akan memaparkan nombor telefon lelaki yang mengganggunya itu menerusi IG untuk ditularkan.

- - drama2 ni aku kasi kat si ezreen hanez suraya pastu lagi sekor muka kawah tu siapa ha faezah elai I lupa nama dia yg gaduh ngan bini org tu kat melodi k bye . Pastu jantan2 ni confirm jenis sampah bila dah kantoi putar cerita kat bini pastu bini percaya laki dia n nk serang kita ehh sorry kau takkan Dapat trap aku dlm situasi begini. Takde nye gersang dalam fridge aku penuh ngan timon ngan terung confirm2 lagi besar Dari kau punya ?? joking

A post shared by Anjoulie Lavocah (@zarina_anjoulie) on


Status tersebut telah mendapat 5,932 likes dan 606 komen itu disokong oleh pengikut IGnya yang majoritinya kaum wanita.




Teks oleh: Elrafaei Sapi
Foto: Instagram zarina_anjoulie