"Jangan Kata Aku Buli Laki"- Ozlynn Tunjuk Johan Bantu Basuh Baju Guna Tangan

7 Februari 2018. 5.20 PM
8,014
Hiburan

Pelakon Ozlynn akui bangga apabila suaminya, Johan Raja Lawak seorang lelaki yang suka membantu melakukan kerja rumah bersama tanpa mengharapkannya sebagai isteri sahaja.

Ozlynn menerusi akaun Instagram (IG) peribadinya memuat naik sebuah video Johan sedang membasuh baju keluarganya menggunakan tangan di dalam bilik air sambil menyanyi.

Pelakon itu memberitahu video itu menunjukkan suaminya gembira dan dengan rela hati membantu melakukan kerja rumah.

Ozlynn turut memberi amaran supaya peminat tidak  menuduhnya membuli suami kerana baginya kerja rumah patut dilakukan bersama dan bukanlah tanggungjawab isteri seorang sahaja. 

Malah dia beritahu anak-anaknya juga sering membantu mereka membuat kerja rumah.

Ozlyn turut berpesan kepada isteri supaya tidak terlalu terbeban dengan kerja rumah sahaja.

Baginya, isteri juga perlu ada masa untuk menjaga diri supaya kecantikan tubuh tidak terabai untuk tatapan suami.
 
 

Lagi tinggi lagu tu, lg kuat la dia berus baju tu.. nampak x betapa dia bahagia buat kerja umah.. so korg toksah la buat andaian sendiri yg aku buli laki.. mmg dr zaman xde mesin basuh smp skrg mesin pengering pon ada kat umah.. baju putih mmg kami berus guna tgn.. lebih puas sb bersih.. dan xde istilah menyusahkan diri sb dh jadi rutin.. malas? Bkn ktorg.. keje umah buat sama2.. even anak2 pon buat sama.. baru seronok.. ni kdg kerja umah dh mcm jd tanggungjwp 100% kaum ibu.. sb kaum adam ckp dia penat carik duit.. ehhh abes yg kita dok meneran, bertarung nyawa utk lahirkan zuriat dorg?? Sume sb adat.. org pompuan kene buat sume keje umah.. sok anak ko berderet, dh x sempat jaga diri, laki x sempat ko nak hidang makan.. dah laki ckp ko dh x mcm dulu.. dan laki pon cuci mata kat tmpt lain.. acaner tuh??? So yg terbaik biar sesama rasa nikmat berumahtangga susah senang, penat lelah sesama.. baru la kita hargai pasangan kita.. pengorbanan suami & isteri.. buat kaum adam.. ada rezeki lebih jgn kedekut ngan isteri tau.. lg byk yg di curah, disedekahkan makin bertambah rezeki yg tidak disangka2 .. haaaa kaum isteri bila suami layan baik tu malam belanja laaaaaaaa🤣 xkan tu pon aku nak ajar lagikkk p/s: JGN LUPA DGRKAN @era.je setiap isnin hingga jumaat 6-10am #johara

A post shared by Johan & Ozlynn (@jozlynnhanania) on


Rata-rata peminat berpendapat Ozlynn bertuah kerana mendapat suami yang suka membantu kerja rumah serta memuji sikap Johan sebagai suami.

Foto/video: Instagram @jozlynnhanania
 

Artikel Berkaitan