Pelakon Hairul Azreen, membuat kejutan apabila menghadiahkan sebuah kereta mewah kepada ayahnya malam tadi.

Menerusi entri di Instagram (IG), Hairul telah berkongsi sebuah video kejutan yang dilakukan kepada ayahnya.

"Kami anak-anak gembira bila melihat mak dan abah gembira. Hadiah ini kecil sahaja kalau nak dibandingkan dengan pengorbanan mereka," tulisnya.

Rata-rata peminat mengakui sebak dan terharu apabila menonton video kejutan yang dilakukan oleh Hairul kepada kedua ibu dan ayahnya.

Kami anak2 happy bila mak Abah happy! Hadiah ni Kecik je kalau nak di bandingkan dgn pengorbanan mereka #LoveYouAbah , #Repost @eddyris ・・・ SURPRISE..... Alhamdulillah Rezeki Hihiii...terima kasih anak @hairulazreen @haniszalikha Hadiahkan kereta

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen) on


"@iaza1413 : Tonton video pun dah terharu. Apatah lagi abah dan ibunya. Beruntungnya abah dan ibu Hairul dapat anak-anak yang baik dan mengenang jasa perngorbanan orang tua."

"@melissa_yusoh: Murah rezeki Hairul, dapat gembirakan hati mak dan ayah. Alhamdulillah, kami pun tumpang gembira."

"@farrafarween: Alhamdulillah, bahagianya dapat bahagiakan kedua orang tua kita."

"@irahzakaria_96: Saya pulak yang menangis bila tengok video ni. Alhamdulillah moga murah rezeki Hairul sekeluarga. Amin."

"@ayien_evofficial: Terbaik Hairul dan Hanis. Semoga dimurahi rezeki lagi. Inilah contoh anak yang mengenang budi. Walaupun kecil tapi besar ganjarannya kalau berbuat baik kepada kedua orang tua.