Hos Famili LEGOLAND, Awal Ashaari dan Sherry Al Hadad sedih kerana terpaksa meninggalkan Famili LEGOLAND.

Dalam episod terakhir ini, dua kumpulan Merah dan Biru bersungguh-sungguh menyelesaikan cabaran masing-masing, walaupun kepenatan.



Memang lain macamlah semangat masing-masing dalam episod keenam Famili LEGOLAND ni! Walau kepenatan, masing-masing fokus dengan cabaran yang diberikan.

Kumpulan biru atau merah yang bakal memenangi episod terakhir Famili LEGOLAND? Saksikan Sabtu ini, pukul 10 pagi di Astro Ceria (611).

Rasai sendiri pengalaman bersama peserta menerusi program realiti ini selain dapat mengetahui segala jenis pertunjukkan dan ride yang terdapat di LEGOLAND Malaysia Resort dan melihat sendiri keunikan Hotel bertema LEGOLAND.



Tak rugi jika anda menonton program realiti pertama LEGOLAND ini kerana ada tawaran pakej istimewa Famili LEGOLAND. Saksikan rancangan untuk mendapat maklumat lanjut. Jangan terlepas peluang ini.

LEGOLAND Malaysia Resort merupakan LEGOLAND Park yang pertama di Asia yang terdiri daripada Theme Park, Water Park and LEGOLAND Hotel.

Lebih daripara 23 ribu Model LEGO pelbagai karakter yang 100% diperbuat daripada LEGO ada di seluruh LEGOLAND dan terdapat lebih daripada 70 rides, pertunjukan dan pelbagai tarikan lain.