Selepas memasuki episod ketiga, nampaknya cabaran di Famili LEGOLAND semakin ‘menakutkan’!

Ada juga yang kata cabaran semakin sukar dan menyeramkan!

Mana tidaknya, dalam episod ini anda sendiri boleh melihat bagaimana pasukan biru dan merah mengatasi ketakutan mereka dengan ‘The Dragon’.



Tak cukup dengan cabaran, hos Famili LEGOLAND, Awal Ashaari dan Sherry Al-Hadad pula semakin ‘galak’ menyakat para peserta.

Rasa-rasanya mampu atau tidak kumpulan Biru dan Merah berdepan dengan ‘tekanan’ daripada cabaran yang perlu mereka lalui serentak dengan kekecohan dua hos Famili LEGOLAND?



Jangan lupa saksikan Famili LEGOLAND pada setiap Isnin jam 9 malam di Astro Ria (104) dan Sabtu, 10 pagi di Astro Ceria (611).

Pastikan anda menonton kesemua enam episod yang disiarkan untuk mengalami sendiri keseronokan dan tarikan berbeza yang terdapat di Legoland Malaysia resort.

Penonton juga dapat mengetahui segala jenis pertunjukkan dan ride yang terdapat di LEGOLAND Malaysia Resort, selain dapat dapat melihat sendiri keunikan Hotel bertema LEGOLAND.

Tak rugi jika anda menonton program realiti pertama LEGOLAND ini kerana ada tawaran pakej istimewa Famili LEGOLAND. Saksikan rancangan ini untuk mendapat maklumat lanjut. Jangan terlepas peluang ya!