Pelakon Putri Najuwa berharap penonton diluar sana dapat memberi sokongan dan kepercayaan kepada dirinya yang merupakan seorang pelakon baru.

Putri Najuwa atau nama sebenarnya Tengku Putri Najuwa Tengku Yusof, 32, berkata, dia tidak meletakkan harapan tinggi terhadap filem pertama lakonannya, Dubai My Love.

"Sejujurnya bukan mudah mendapatkan kepercayaan penonton untuk datang ke pawagam menonton filem berkenaan kerana kebanyakkan pelakon dalam filem itu adalah muka baru.

"Jadi saya berharap agar orang diluar sana dapat memberi sokongan kepada kami yang merupakan muka-muka baru untuk mewarnai dunia hiburan.

"Tanpa sokongan mereka mungkin bakat yang ada pada kami sukar untuk diketengahkan dan saya berharap penonton beri peluang untuk tonton filem ini.

"Meskipun terdapat banyak muka baru namun filem ini mempunyai daya tarikan tersendiri terutama lokasi penggambarannya yang dijalankan di Dubai," katanya kepada Astro Gempak.

Putri Najuwa berkata demikian ketika ditemui pada majlis pelancaran filem Dubai My Love, di Cathay Cineplexes, Mutiara Damansara, baru-baru ini.

Dubai My Love akan menemui penonton pada 26 Oktober ini di seluruh pawagam.

Selain Putri Najuwa, Dubai My Love turut dibintangi oleh Erwin Dawson dan Hanna Aqeela.