Fuh! Hebat betul penangan GegarVaganza musim keempat (GV4) ni ek? Semalam Miss K sempat tengok majlis sidang media memperkenalkan barisan bintang GV4 di Facebook Live Astro Gempak.

Ketika pengacara majlis Dollah Cantik memperkenalkan barisan bintang GV 4, ada di antara penonton yang kompelin kenapa artis-artisnya tak sama seperti yang dinyatakan sebuah forum gosip!

Yang kelakar tu, ada yang marah kononnya mereka ditipu! Eh...halo...rasanya tak ada apa-apa pun yang dikeluarkan Astro tentang GV4, sebelum pengumuman rasmi semalam?

Itu sebab Miss K sendiri pun, kalau nak tahu apa-apa perkembangan tentang GV, Miss K akan tengok Facebook Astro Gempak dan yang terbaru Instagram Gegar Vaganza, @gegarvaganzaofficial. Sumber-sumber lain Miss K tak percaya, sebab memang suka memandai-mandai!

Tapi...Miss K tak nafikan, bila wujud akaun dan berita palsu itu juga tandanya GV program yang berjaya dan sentiasa ditunggu-tunggu.

Haa..tempias kehangatan GV4 juga terkena pada salah seorang bintang GV4, Liza Hanim yang khabarnya sudah disambar syarikat pengurusan Laugh Out Loud (LOL) Entertainment.

Amboi Liza...belum apa-apa lagi dah disambar! Miss K dengar lagi...Liza dan LOL Entertainment juga sedang merancang untuk keluarkan single.

Tapi disebabkan tawaran daripada GV4, Liza akan fokus kepada singlenya selepas tamat GV4 ini nanti.

Baguslah begitu, Miss K nak sangat ‘comeback’ Liza kali ini betul-betul menggegarkan industri hiburan tanah air.

Tahniah juga kepada Astro kerana berjaya menyediakan pelantar yang baik untuk bintang-bintang hebat kita kembali ke persada seni.

Okaylah, kepada semua bintang GV4 all the best dan good luck ya! Miss K belum fikir lagi nak joint team siapa sebab semuanya hebat-hebat!

Manakala di media sosial pula ramai yang mula hashtag team (#team) Liza Hanim, Aishah, Elyana, Syura, Haida, Raja Azura, Aqasha, Lan Kristal, Tia Jinbara, Firman Siagian, Hazami dan Ferhad, Miss K aja yang masih pening kepala nak pilih yang mana satu!

Miss K: Tak sabar tunggu konsert separuh akhir AF Megastar Ahad ini...Agak-agak semua ke pergi final?