Penyanyi Beyonce punyai cara tersendiri untuk menghiburkan rakan baiknya, Lady Gaga yang masih dirawat di hospital akibat penyakit fibromyalgia.

Semalam, Beyonce telah mengirim sejambak bunga mawar mewah dan sehelai sweatshirt daripada koleksi terbaharu kolaborasi Topshop dan Beyonce, Ivy Park kepada Lady Gaga sebagai tanda ingatan.

"Kurang sikit rasa sakit.

"Terima kasih Honey B (panggilan Beyonce) untuk sweatshirt yang sangat selesa ini. Ia memanaskan badan saya untuk menghirup udara di luar sambil melihat pokok, langit dan matahari.

"Rasa sangat bertuah!" tulis Lady Gaga di Instagramnya sambil menyarung sweatshirt hitam hadiah daripada Beyonce itu.

Not having a good pain day. Thank you honey ? B for sending me this comfy sweatshirt. Keeps me warm outside in a hammock so I can be w the trees, and the sky, and the sun and take deep breaths. Feel so lucky to have so much love ❤️

A post shared by xoxo, Gaga (@ladygaga) on


Kemudian, penyanyi lagu Bad Romance itu turut memuatnaik gambar jambangan bunga beserta sekeping nota bertulisan tangan.

"Terima kasih Honey B. Ini sangat baik. Kalau saya tidak menonton video kamu di rumah nenek saya selepas keluar dari Def Jam Records sudah tentu saya sudah putus asa.

"Kamu sumber inspirasi dan impian itu buat saya terus bertahan," tulisnya lagi.

Thank you so much honey ? B. Miss you.❤️?this was so kind. If I hadn't seen your videos on TV at grandmas house after I got dropped from def jam records, I would have given up. You inspire us all. The dream you embody kept me going.

A post shared by xoxo, Gaga (@ladygaga) on


Awal September lalu, Lady Gaga telah menunda konsert jelajah Joanne World Tour kerana didiagnosis menghidap penyakit saraf dan tulang itu.

Untuk rekod, Lady Gaga dan Beyonce pernah berduet untuk lagu hit Telephone (2010).



Olahan oleh: Amri Hassan
Sumber: Huffington Post, Page Six