Pelakon Ummi Nazeera akui tidak menyangka suaminya Dr. Mohd. Izzar Anwari menjadi viral gara-gara menyunting foto yang menampakkan sedikit aurat pada bahagian tangannya ketika memandu baru-baru ini.

Disebabkan perkara itu juga rata-rata peminat memuji tindakan suaminya dan melabelkan Dr Izzar sebagai seorang lelaki yang sangat ‘sweet’.

Kata Ummi, tindakan yang dilakukan oleh suaminya itu adalah ikhlas tanpa disuruh oleh mana-mana pihak.

“Saya sedia maklum mengenai perkara itu dan saya juga tidak sangka tindakan yang suami saya lakukan itu akan menjadi viral.

BACA: NETIZEN PUJI SUAMI UMMI NAZEERA COVER AURAT ISTERI

“Sebenarnya suami saya bukanlah seorang yang ‘sweet’ cuma setiap perkara atau tindakan yang dilakukan dia buat dengan ikhlas.

“Nak kata suami saya romantik tak juga sebab waktu dia ingin melamar sebagai isteri, dia hanya duduk di sebelah saya dan bercakap seperti biasa. Tidak ada perkataan-perkataan yang ‘sweet’ pun.

“Bagi saya romantik itu tidak tapi dia seorang yang manja,” katanya tersenyum.

Dalam perkembangan lain, Ummi akan muncul dalam filem terbaharu berjudul Bisik Pada Langit yang akan ditayangkan pada 21 September ini.

Selain Ummi, filem ini juga turut dibintangi oleh pelakon hebat Jalil Hamid, Datin Fadilah Mansor, Beto Kusyairi, Na’im Daniel dan Erwin Dawson.



Foto: Instagram Ummi Nazeera

Teks oleh: Mya Amri