Pelakon Indonesia, Reuben Elishama akui menyenangi bekas pengacara HLive! Shenty Fezliana sejak kali pertama mereka bertemu.

“Detik pertemuan kami bermula ketika sesi bacaan skrip untuk drama mini bersiri Do[s]a dan dia seorang yang sangat disenangi.

"Chemistry antara kami wujud secara semula jadi, tambahan lagi Shenthy pula seorang yang fokus apabila bekerja," katanya ketika ditemui Astro Gempak.

Tambah Reuben, keserasian dengan pelakon-pelakon lain juga wujud sendiri walaupun ada di antara mereka baru kali pertama bertemu.

"Tidak ada langsung rasa kekok di antara pelakon dan hubungan sesama produksi Malaysia dengan Indonesia juga begitu mesra.

“Kami juga sering berkomunikasi dan juga melakukan sesi ‘brainstorming’ untuk drama tersebut.

“Apa yang saya boleh katakan, keserasian itu wujud disebabkan kerjasama yang baik antara pelakon dan juga team produksi,” katanya yang menggalas watak sebagai Arian.

Reuben ditemui ketika sesi penggambaran drama mini bersiri berjudul Do[s]a, di Meru, Klang.

Selain Reuban, pelakon lain yang turut membintangi drama mini siri Do[s]a ialah Shenthy Feliziana, Remy Ishak, Hisyam Hamid, Datuk M.Nasir dan ramai lagi.

Do[s]a diarahkan pemenang Anugerah Pengarah Terbaik Citra Award, Indonesia, Ifa Isfansyah.

Drama mini siri Do[s]a sudah mula menjalani penggambaran sejak Jun lalu dan dijangka menemui para penonton di Astro tidak lama lagi

Teks oleh: Mya Amri

Kredit foto: Instagram Shenthy Feliziana