Personaliti seperti usahawan Vivy Yusof, pengacara Dahlia Shazwan dan pembaca berita Rizal Zulkapli sering tampil sihat dan bertenaga.

Berdepan dengan pelbagai tugasan yang kadangkala memenatkan, Vivy, Dahlia dan Rizal masing-masing mempunyai satu rahsia yang sama untuk kekal aktif dan transformasi mereka bermula dari dalam.


Persamaan yang ada pada mereka ialah tiga orang personaliti ini mempunyai sistem penghadaman yang berada di tahap terbaik.

Vivy, Dahlia dan Rizal masing-masing memberikan penekanan terhadap kepentingan kesihatan sistem penghadaman agar mereka dapat sentiasa cergas.


Untuk menjaga kesihatan sistem penghadaman, Vivy, Dahlia dan Rizal mengamalkan minuman susu kultur kerana sistem penghadaman baik bermula dengan VITAGEN.

Kehidupan yang sibuk menjadikan kita letih dan tidak bermaya. Sebab itulah, mereka memberikan fokus kepada sistem penghadaman di mana terletaknya 70 peratus dari sistem imun manusia, yang mempengaruhi emosi, kepekaan mental dan kesejahteraan.


Dipercayai selama 40 tahun, VITAGEN mengandungi berbilion kultur hidup dan aktif iaitu Lactobacillus acidophilus dan casei untuk sistem penghadaman yang lebih baik dan sistem imun yang lebih kuat.

VITAGEN adalah minuman susu kultur yang mengandungi dua strain kultur hidup dan aktif untuk penghadaman yang lebih baik.

Minum VITAGEN setiap hari untuk sistem penghadaman yang baik!