Pelakon Fasha Sandha tampil memberi respon berkenaan isu tindakan saman yang dikemukakan oleh pelakon Nora Danish.

Menerusi sebuah muat naik di akaun Instagram (IG) miliknya, dia tidak gentar dengan tindakan saman yang bakal diambil oleh Nora Danish.

"Nak saman saya? Kenapa nak saman saya? Kenapa tak saman pihak pihak penganjur pertunjukan jenama awak itu, yang telah menyebarkan perkara itu pada malam tersebut dan memberitahu bahawa awak menghalang kedatangan saya dan akan tarik diri jika saya hadir.

“Jangan lupa saya ramai saksi di tempat kejadian. Permainan halus apakah itu? Tunggu apa pula tindakan yang saya akan ambil terhadap perkara ini,” jelas Fasha menerusi IGnya.

Malah Fasha turut menulis hashtag #taktakutpun #tungguangahbalikbercuti
#burungpsycho #jomkitatengokkangaroo.

Rata-rata peminat Fasha menyokong tindakkanya itu kerana berani bersuara dan membela diri serta berharap agar mereka dapat menyelesaikan perkara itu dengan baik.

Perbalahan di media sosial antara Fasha dan Nora tercetus apabila Fasha mula mengemaskini status berserta foto di Instagramnya.

Dakwa Fasha ada artis yang jenamanya turut terbabit dalam pertunjukan fesyen Fenomena Aidilfitri 2017 akan menarik diri sekiranya dia hadir ke acara terbabit pada Rabu lalu.

Seronoknya bercuti dengan keluarga. Oh ya, dalam pada bercuti saya masih tau apa yang berlaku di negara Malaysia. Thank You Mr K @khamarulkr dan kelab peminat @wlfs4eva dan management team kerana update saya dari semasa ke semasa. Oh, Nak saman saya? Kenapa nak saman saya? Kenapa tak saman pihak PIHAK PENGANJUR pertunjukan JENAMA awak itu,yang telah menyebarkan perkara itu Pada malam tersebut dan memberitahu bahawa awak MENGHALANG kedatangan saya dan akan TARIK DIRI jika saya hadir. Jangan lupa saya ramai saksi di tempat kejadian. . Permainan halus apakah itu? ☺ Tunggu apa pula tindakan yang saya akan ambil terhadap perkara ini ? #taktakutpun #tungguangahbalikbercuti ? #burungpsycho #jomkitatengokkangaroo BUKTI PENIPUAN ON MY BIO ?

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha) on


Teks oleh: Rozaimi Zubaidi