Pelakon Lana Nodin dan suaminya, David McKienzie baru-baru ini berpeluang bercuti ke Pulau Langkawi bersama puteri tunggal mereka, Gia Quinn McKienzie.

Percutian tiga beranak ini nampak comel dan sweet apabila David teruja dengan keindahan pulau yang terkenal dengan lagenda Mahsuri itu.

Selain menikmati keindahan Pulau Langkawi, David turut gembira apabila dapat menikmati pelbagai jenis hidangan enak sepanjang masa mereka berada di sana.

“Kami pergi ke Restoran Pantai dan banyak makanan sedap di sana, sampai kami pun tidak tahu nak pilih yang mana satu.”

“Kalau boleh semua makanan kami nak order. Perfect!,” kata David menerusi rancangan WOW Bersama Genki! yang akan disiarkan pada malam ini.

Sementara itu, Lana Nodin berterima kasih kepada Genki! Pants dan Berjaya Langkawi Resort kerana sudi membawanya sekeluarga bercuti dengan selesa.

Bagaimanapun tambah Lana, sebagai ibu dia perlu memastikan semua keperluan anaknya terjaga dan diutamakan setiap kali.

"Ada anak kecil ni susah juga hendak melancong kerana kita perlu utamakan keperluannya tetapi ia pengalaman yang tiada nilainya walaupun penat.

"Nasib baik juga Gia jenis tak banyak ragam dan senang membawanya berjalan jauh," katanya.

Kata Lana yang pastinya Genki! Pants telah melengkapkan percutiannya dan keluarga.

Untuk menyaksikan yang selanjutnya mengenai percutian Lana, David dan Gia yang comel bersama Genki! Pants, jangan lupa saksikan WOW Bersama Genki! malam ini (Rabu), jam 9 malam di Astro Ria (saluran 104) & Ria HD (saluran 123).

WOW Bersama Genki! dibawakan oleh Genki! Pants pasti mengagumkan si manja dengan keselesaan bagai dilapik kelembutan awan!

Untuk memenangi percutian selama tiga hari dua malam bersama keluarga, jangan lupa layari laman web: www.wowbersamagenki.com.my