Gosip yang mengatakan pasangan Sari Yanti dan pelawak Jep Sepathu bercinta akhirnya terjawab apabila pelakon jelita itu mengungkapkan kata cintanya secara terbuka kepada penyampai radio Sinar fm itu.

Tanpa berselindung, Sari dilihat menulis ayat I Love You (Saya Cintakan Awak) menerusi ruangan komen ketika Jep sedang melakukan siaran langsung menerusi Instagram (IG) Live semalam.

Selain mengungkapkan kata cinta, akaun IG Sari itu dilihat telah menurunkan komen lain seperti Handsomenya (Kacaknya) di paparan skrin komen IG Live Jep.

Nampaknya Sari sudah tidak mampu menyembunyikan rasa cintanya kepada Jep setelah sekian lama mengambil pendekatan untuk berdiam diri mengenai hubungan mereka.

Meskipun sebelum ini, mereka tidak pernah mengaku bercinta namun dari foto-foto bersama yang dikongsikan mereka berdua menerusi Instagram masing-masing kelihatan mesra dan intim seperti pasangan bercinta.

Malah terdahulu, Jep dilihat telah bersama menyambut hari lahir Sari dalam satu majlis yang romantik dan tertutup.

Sari juga turut diundang menyertai Jep di dalam program Sepahtu Reunion Live beberapa minggu lalu.

Jep dan ahli Sepahtu yang lain seperti Shuib dan Rahim bersiaran secara langsung dari Sound Stage Studio Finas setiap hari Jumaat jam 10 malam dalam Sepahtu Reunion Live.

Sepahtu Reunion Live turut ditayangkan terus menerusi Astro Warna (saluran 132) dan tayangan serentak di Mustika HD (saluran 134)

Berikut merupakan paparan skrin yang menunjukkan komen Sari kepada Jep:

sarikatailoveyoujep5.JPG

Teks oleh Syafiqah Jalal