Drama bersiri terbaru yang menghiasi slot Megadrama, Chandelier sudah mula ditayangkan bermula semalam.

Menampilkan Ben Amir dan Mimi Lana selaku teraju utama, drama bersiri ini mendapat respon positif peminat biarpun baru sahaja ditayangkan.

Menerusi pemerhatian Gempak di laman Twitter, ramai yang memberikan maklum balas baik terhadap drama bersiri Chandelier.

Selain Ben dan Mimi, drama bersiri ini turut menampilkan lakonan hebat Norman Hakim, Shasha Abedul, Nadya Syahera, Nynaa Harizal, Alif Muhaimin dan ramai lagi.



Diarahkan oleh Michael Ang, drama bersiri ini merupakan karya adaptasi novel judul sama nukilan Acik Lana.

Jangan lupa saksikan drama bersiri Chandelier di slot Megadrama, setiap Isnin hingga Khamis jam 10 malam di Astro Ria (104) dan Ria HD (123).

Gunakan hashtag #DramaChandelier untuk berinteraksi mengenai drama bersiri ini di laman sosial!

Ini baru cite melayu. Langgar langgar jumpa jodoh! CikBam pun nak g langgar bahu Hero Remaja dekat PC esok lah. Mana tau ada jodoh. Eh! Malam ini Megadrama Chandelier Mulai 10 Februari 2020 Setiap Isnin-Khamis 10 Malam di Astro Ria 104 dan RiaHD 123 Adaptasi karya @aciklana, novel Chandelier Arahan @michaelang38 Dibintangi oleh @missmimilana @benamirr @normanhakim_786 @shashaabedul @nadyasyahera @nynaaharizal @alipblastoff @aisar_khaledd @lydiasaimon @lailanasirofficial @sharifahshahora @zamarulhisham93 @zac_zaky @wafarienaroslan Dan ramai lagi pelakon hebat #dramachandelier #megadrama

A post shared by BamBamStudios (@bambam_studios) on

Awkward! Terconfess depan orang ramai pulak! Malam ini Megadrama Chandelier Mulai 10 Februari 2020 Setiap Isnin-Khamis 10 Malam di Astro Ria 104 dan RiaHD 123 Adaptasi karya @aciklana, novel Chandelier Arahan @michaelang38 Dibintangi oleh @missmimilana @benamirr @normanhakim_786 @shashaabedul @nadyasyahera @nynaaharizal @alipblastoff @aisar_khaledd @lydiasaimon @lailanasirofficial @sharifahshahora @zamarulhisham93 @zac_zaky @wafarienaroslan Dan ramai lagi pelakon hebat #dramachandelier #megadrama

A post shared by BamBamStudios (@bambam_studios) on