Setiap hari sewaktu bersiap-siap hendak ke pejabat, pasti anda termenung di hadapan deretan pakaian yang tergantung di dalam almari.

Tidak tahu apa yang menarik untuk digayakan ke pejabat? Atau bosan dengan dengan gaya sama setiap hari?

Jangan risau kerana Datuk Sri Vida (DSV) akan membantu anda untuk mengatasi masalah tersebut.

Baru-baru ini DSV telah memberikan idea kepada hos program Hlive! Adriana Adnan, untuk memilih pakaian ke pejabat menerusi slot program ZALORA The House.

Untuk top yang dipakai Adriana, DSV telah memilih ZALORA Love Boyfriend Shirt ‘loose-fitted’ berwarna putih dilengkapi telah dengan dua poket di bahagian dada yang sangat praktikal dan pastinya akan membuat hari anda kelihatan ‘easy-going’ di pejabat sepanjang hari!

ZALORA Love Boyfriend Shirt: https://www.zalora.com.my/zalora-love-boyfriend-shirt-white-326645.html

Adriana kelihatan lebih anggun dengan padanan seluar berkaki lebar berwarna hitan dengan panel di bahagian hadapan. Adriana masih kelihatan feminin dengan seluar yang sesuai dipadankan dengan semua jenis top.

ZALORA Collection Culottes With Front Panel: https://www.zalora.com.my/zalora-collection-culottes-with-front-panel-black-1162990.html

ZALORA Patent Pumps membuatkan Adrian kelihatan lebih elegan, bergaya dan selesa untuk bergeeak aktif di pejabat.

ZALORA Patent Pumps: https://www.zalora.com.my/zalora-patent-pumps-black-776944.html

Tote bersaiz kecil ZALORA sangat sepadan digayakan oleh Adriana, sepadan dengan usianya yang masih muda. Bukan sahaja ke pejabat, tote ini juga sesuai digayakan untuk majlis-majlis formal dan korporat.

ZALORA Round Handles Small Tote: https://www.zalora.com.my/zalora-round-handles-small-tote-green-1195122.html

Wow! Nampaknya DSV ini pandai juga buat make-over! Yang penting penggunaan maksimum tiga warna dalam fesyen ke pejabat sangat IN!

Penggunaan item warna polos nampak lebih profesional dan tersusun pada pandangan mata.

Untuk mendapatkan lebih banyak pilihan untuk bergaya layari www.zalora.com.my.

Jangan lupa saksikan juga DSV dan keluarganya secara online di http://www.astrogempak.com.my/the-house/musim-2 setiap Rabu jam 3 petang.

The House musim kedua juga boleh ditonton di kaca televisyen, di saluran Astro Ria (104) dan Astro Ria HD (123) pada setiap Rabu jam 9.30 malam bermula 7 Disember (malam ini).