Bintang GegarVaganza 3 (GV 3), Intan Sarafina akui bergilir-gilir menjaga tiga orang anak lelakinya bersama suami, Iskandar Ezzahuddin sepanjang berada di dalam program tersebut.

“Tidak dinafikan lepas masuk GV3 ini memang agak terkejar-kejar juga antara anak dan kerjaya, tapi apa yang boleh saya katakan ini adalah rezeki anak-anak.

“Memang ada pembantu yang jaga anak-anak tapi selagi boleh uruskan sendiri, rasanya lebih baik kan?

“Jadi apa yang saya lakukan ialah bahagikan masa antara kami berdua, sebagai contoh jika saya ada kerja atau sesi latihan, suami akan tolong jaga dan begitulah sebaliknya.

“Lagipun saya tinggal dengan keluarga mertua, kalau kami berdua sibuk adalah jugalah keluarga yang boleh tolong tengokkan mereka,” katanya kepada Astro Gempak.

Dalam pada itu mengulas mengenai anak-anaknya Megat Evan,7, Megat Israfel, 5, dan Megat Noah, 2, Intan berkata mereka bertiga membesar dengan baik selain semakin lasak.

“Anak paling besar dah nak masuk tujuh tahun dan dia pun dah mula faham apa kerjaya saya.

“Biasalah anak sedang membesar dan semuanya lelaki maunya tak penat. Kadang-kadang memang pening kepala dibuatnya melayan karenah mereka.

“Anak-anak saya pula jenis aktif dan lasak, itulah antara penyumbang utama kenapa saya kekal kurus begini,” ujarnya berseloroh.

GV 3 bersiaran secara langsung dari Auditorium MBSA pada setiap Ahad, pukul 9 malam serta boleh ditonton di Astro Ria (saluran 104) dan Ria HD (saluran 123).

Jika anda terlepas menonton konsert minggu GV 3 atau ingin menonton secara 'live streaming', klik ---> GegarVaganza.

Teks oleh: Mya Amri