Penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza dilihat telah memuatnaik foto kakinya yang terjatuh di dalam bilik air.

Menerusi entri tersebut Siti telah menulis kapsyen, meskipun dia mengalami kecerderaan namun dia masih boleh untuk pergi untuk membeli-belah.

"Jatuh bilik air hotel nasib bekas gymnas sekolah rendah, split ..Nasib tak terkehel lutut.. Jalan2 shopping bleh lagi" kataya seperti dimuatnaik di Instagram.

Rata-rata peminat Siti di IG melahirkan rasa risau mengenai kesihatan penyanyi kegemaran mereka itu dan ada diantara yang mereka menyuruh Siti supaya segera pergi untuk mendapatkan rawatan.

Kebanyakan mereka mendoakan agar Siti akan pulih dengan segera dan berharap kesihatan penyanyi itu dapat kembali kepada asal.

Tidak hanya disitu, peminat Siti kebanyakannya menyuruh penyanyi pujaan mereka itu agar lebih berhati-hati dalam melakukan sesuatu agar perkara seperti ini tidak berlaku lagi.

Siti kini dan keluarga sedang bercuti bersama keluarga di Spain dan Portugal.

Menerusi IGnya, Siti juga dilihat berkongsi pelbagai foto percutiannya.

Jatuh bilik air hotel ????nasib bekas gymnas sekolah rendah, split ..Nasib tak terkehel lutut..Jalan2 shopping bleh lagi ???

A photo posted by SitiNurhaliza Tarudin (@ctdk) on


Teks Oleh: Rozaimi Zubaidi