Penyampai radio era, Johan, meluahkan rasa kecewa apabila maklumat peribadinya didedahkan pihak tidak bertanggungjawab

Akibat perbuatan tersebut, kediamannya telah dikunjungi beberapa individu tidak dikenali.

Menerusi luahan yang dibuat di akaun Instagram[IG]nya, Johan berkata, meskipun mereka yang datang ke rumahnya itu bertujuan untuk memberikan hadiah, tetapi isu utama ialah tentang keselamatan anak-anak dan keluarganya.

Tidak menyimpan sebarang prasangka, sebaliknya pengacara Lawak Solo bingung bagaimana alamat rumahnya boleh diketahui ramai.

Johan juga telah menyatakan rasa tidak puas hatinya terhadap pihak yang mendedahkan maklumat peribadinya dan akan membuat laporan polis mengenai perkara tersebut.

Pada masa sama, pengikut IG @jozlynhahania turut menyokong tindakan tegas Johan yang ingin mengambil tindakan terhadap individu tidak bertanggungjawab membocorkan maklumat peribadinya.

Muka org bengang.. ye la mane x bengang.. bila info diri semua maklumat smp alamat umah aku ko hebah.. akan buat report pasal hal nih.. rumah adalah privasi.. kdg yg nak bg hadiah pon tetibe smp jek muka kt dpn umah.. faham x kami x selesa?? Kami ada anak kecil n kami x tau hati budi org n x boleh baca org tu baik or jahat.. dan kami ada office kalau pape saje berkaitan kerja.. pls la respect kehidupan kami.. ha... skrg sape yg bengang nih? ?... #akansiasatsmplubangcacing #xpercayapdorgygkitaregister #amikinfokitautkkepentingandorg #ygdtgumahtuorgtunmpkbaikbudibahasa #kitanakcariygbginfo ?

A photo posted by Johan & Ozlynn (@jozlynnhanania) on


Teks Oleh: Mohd Ishahrulddin Tahir