Pelakon Shenty Feliziana bersedia seandainya netizen mengkritik lakonannya dalam sebuah babak intim bersama Remy Ishak untuk filem Dendam Pontianak.

Menurut Shenty, pada mulanya, dia sendiri berasa terkejut ketika membaca skrip namun menerimanya sebagai satu tanggungjawab seorang pelakon.

"Tak dinafikan, ketika mula-mula dapat skrip, saya berasa terkejut dengan babak intim itu, namun saya menerimanya sebagai satu tanggungjawab seorang pelakon.

"Saya, Remy dan pihak produksi telah duduk berbincang mengenai hal itu, saya juga dinasihati agar tidak terlalu risau untuk melakonkan babak terbabit,"
katanya kepada Gempak.

Shenty berkata demikian ketika ditemui di malam gala filem Dendam Pontianak yang bertempat di eCurve malam tadi.

Tambah Shenty, Remy juga bersikap profesional dan sangat membantunya ketika berada di set penggambaran, dia juga bersedia seandainya netizen mengkritik lakonannya itu.

"Remy juga banyak membantu saya ketika berada di set penggambaran, dia sangat profesional dan serius untuk berlakon, sikap itu membuatkan saya selesa untuk berlakon dengannya.


"Saya juga bersedia jika netizen mengkritik lakonan saya itu, mereka berhak menyarakan pendapat mereka, tetapi sebagai pelakon saya tahu batasan saya,"ujarnya lagi.

Filem Dendam Pontianak yang diedarkan secara rasmi oleh Primeworks Studios itu menampilkan Nur Fazura, Remy Ishak, Hisyam Hamid, Namron, Wan Hanafi Su dan ramai lagi.

Ia bakal menjengah pawagam di seluruh negara bermula 12 September ini, jangan lepaskan peluang untuk menyaksikannya!