Penyanyi, Bella Astillah dan Aliff Aziz akhirnya dilaporkan sah bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur, hari ini.

Menurut Bella, dia tidak menyimpan dendam terhadap Aliff namun merasakan keputusan untuk berpisah adalah jalan terbaik buat mereka.

“Saya maafkan Aliff cuma kali ni saya rasa dengan keputusan untuk berpisah ini menjadi jalan yang terbaik sebab saya tak nak hidup Ayden itu negatif.

“Whatever it is, apa yang saya boleh kongsikan apa pun yang terjadi sampai bila-bila pun Aliff tetap ayah kepada anak saya,” katanya ditemu bual menerusi FB Live di Harian Metro.


Terdahulu, rumah tangga pasangan berkenaan mengalami masalah apabila satu persatu kecurangan Aliff didedahkan.

Belum reda kisah Aliff curang bersama seorang gadis dikenali sebagai Nismel, tular pula di Internet gambar penyanyi Singapura itu bercium dengan seorang wanita lain pula, hari ini.

BACA: Foto Panas Mirip Aliff Aziz Bercumbu Dengan Perempuan Lain Pula Tular?

Gambar terbabit memaparkan Aliff dan wanita yang juga model itu memakai baju sedondon berwarna merah dalam aksi cukup mesra yang dipercayai diambil di sebuah pusat hiburan.

Bagaimanapun, wanita terbabit yang dikenali sebagai Meri Meifina tampil menerusi siaran langsung di Facebook hari ini dan mendakwa ia adalah gambar lama.

Sumber: Harian Metro