Penyanyi Syafiq Farhain mengakui sebak apabila dirinya dikelilingi oleh orang yang sentiasa menyayanginya dan membantu kerjaya seninya.

Menerusi entri di Instagram (IG), berkongsi rasa sedih dan terharunya apabila diraikan dalam sebuah majlis sambutan ulang tahun kelahirannya baru-baru ini.

"Memang tak kan pernah lupa pun. Tak pernah terfikir pun akan diraikan sampai macam ni sekali. Tak pernah lagi merasa penghargaan sebesar ni sebelum ni.

"Terharu, sedih, happy, semua ada. Alhamdulilah ramai yang ingat saya dan apa-apapun korang semua @syafiqfarhainfc memang padu. Inilah pertama kali rasminya SFFC, fans yang terlalu banyak support saya tak henti-henti dari dulu sampailah sekarang dan saya harap sampai bila-bila pun korang still ada untuk saya.

"Terima kasih juga kepada sahabat dan fans yang datang dari jauh Kedah, Johor, Melaka, Pahang dan semualah. Bila sampai je situ nampak wajah korang yang sanggup datang jauh, susah payah, semata-mata untuk berkumpul dan raikan saya, lagi terharu dan sebak saya dibuatnya.

"Takada apa boleh balas semua yang korang buat ni. Maaf kalau ada yang tak sempat borak panjang sepanjang majlis. Nanti ada masa kita lepak mengopi sesama lagi okeh," tulisnya.

A Night to Remember! . Memang tak kan pernah lupa pun?. Tak pernah terfikir pun akan diraikan sampai macam ni sekali. Tak pernah lagi merasa penghargaan sebesar ni sebelum ni. Terharu, sedih, happy, semua ada. Alhamdulilah ramai yang ingat sy dan apa apa pun korang semua @syafiqfarhainfc memang padu ????. Inilah pertama kali rasminya SFFC, fans y terlalu banyak support sy tak henti henti dari dulu sampailah sekarang dan sy harap sampai bila-bila pun korang still ada utk sy ???. . Rasanya belum terlambat lagi utk sy ucap terima kasih yg tak terhingga kpd admin sy..semuanya wowWw cantik cantik belaka @snowerrewons @alianadieya @mo_mo_la_la @suesffc @alynn0814. Mereka ni lah y lah bersusah payah merancang utk jayakan suprise birthday ni, tanpa dorang xmerasa la sy prank sebegitu rupa ?. . Terima kasih juga kpd sahabat dan fans y datang dari jauh, kedah, johor, melaka, pahang dan semua lah. Bila sampai je situ nampak wajah korang yg sanggup dtg jauh, susah payah, semata-mata utk berkumpul dan raikan sy, lagi terharu n sebak sy dibuatnya. Takde apa boleh balas semua y korang buat ni???. Maaf kalau ada yg tak sempat borak panjang sepanjang majlis. Nanti ada masa kita lepak mengopi sesame lagi okeh ???? . Terima kasih juga semua rakan media y datang support sy dan fans. Pihak-pihak y bersusah payah juga sponsor macam macam sempena majlis ni. Terima kasih semua ?? . Terima kasih semua y tak jemu ingat sy, wish birthday sy, kirim hadiah dan sentiasa doakan sy. Sy minta maaf juga kalau ada y terlepas pandang reply semua tuh ???? Sy nak korang tahu, itu semua teramat lah besar utk sy, terima kasih semua utk itu ?? Tak mampu sy nak balas semua tu, cume sy mampu doakan, semoga korang semua juga sentiasa dlm keadaan yg baik dan sentiasa dlm limpah rahmatNya.. Aamiin???. . Banyak lagi pihak y sy nak berterima kasih, maaf kalau ade yg tercicir mention, tp semuanya...TERIMA KASIH ?? LOVE YOU❤️???. . BUAH HATIKU @syafiqfarhainfc @ir.farhan88 @syafiqfarhain_teamsg @syafiqfarhainfcbrunei dan semua fans 'SAHABAT' sy❤️❤️❤️??. . #ambilmasa2harinaktuliskaranganni?

A post shared by SYAFIQ FARHAIN (@syafiqfarhain) on


Menerusi ruangan komen, rata-rata mendoakan kesihatan Syafiq dan kagum dengan pencapaiannya sehingga ke hari ini.

Mereka juga berharap Syafiq lebih berjaya pada masa akan datang dan mahu dia sentiasa menghargai peminat yang menyokong dirinya.