Apabila apa yang kita anjurkan memberi manfaat kepada semua, pastinya program tersebut mendapat berkat seperti mana Program Sempurna Solat anjuran Neelofa.

Pada satu entri di Instagram Imam Muda Asyraf, beliau memuji program yang dianjurkan tersebut.

"Saya tahu dah terlambat nak ucap. Apapun Happy Birthday Neelofa. Saya puji program sebegini yang dianjurkan oleh Neelofa dan semua team beliau.

"Terutamanya family beliau. Dari Mama, Abah, adik, kakak, sepupu semua turun join program Sempurna Solat. Tak lupa die hard fan Neelofa yang dari awal sampai habis stay di masjid," tulis Asyraf.

Saya tahu dah terlambat nak ucap. Apapun Happy Birthday Neelofa. Saya puji program sebegini yang dianjurkan oleh @neelofa dan semua team beliau. Terutama family beliau. Dari Mama, Abah, Adik, Kakak, Sepupu semua turun join program Sempurna Solat. Tak lupa juga buat die hard fan Neelofa yang dari awal sampai habis stay di Masjid. . . Semoga Allah beri kebaikan buat @neelofa dan Family serta seluruh warga kerja dan peminat-peminat beliau.

A post shared by Asyraf Ridzuan (@imammudaasyraf) on


Imam Muda Asyraf juga turut mendoakan semoga Allah memberikan kebaikan buat Neelofa dan family serta seluruh warga kerja dan peminat-peminat beliau.

Tahniah Neelofa. Semoga terus diadakan program-program ibadah sebegini.